אא

מלון רויאל רימונים כובש את ים המלח

אולמי כנסים עד אלף איש, ספא משודרג, קונדיטוריה פרטית, סופי שבוע נושאיים ועד לכיבוש קהל האורחים ממדינות חבר העמים. "פספורטניוז" עורך לכם היכרות עם אחד ממלונות הדגל של רשת מלונות רימונים, המוכיח כי איכות ושירות הן תנאי מקדים והכרחי להצלחה תודעתית וכלכלית למלון

||| |||

ים המלח ידוע מאז ומתמיד כאחד מאתרי התיירות המובילים בישראל. האטרקציה המהותית עצם היותו המקום הנמוך בעולם, המים המלוחים, נפלאותיהם הרפואיות של קרני השמש לצד מראות הים והמדבר יוצרים הרמוניה מושלמת לטובת מרגוע לנפש וחופשה משגרת היום השוחקת.

בתוך "גן העדן" התיירותי המדובר, בולט בשנים האחרונות מלון רויאל רימונים ים המלח, השייך לרשת רימונים שבבעלות קבוצת הכשרת היישוב, שמצליח חרף כמות החדרים והאורחים הגדולה השוהה בו מדי שנה, לרשום אחוזי הצלחה כבירים הן בהיבט שביעות רצון הלקוחות והן בנתונים הפיננסיים.

אם כן, בשורות הבאות ננסה ב-"פספורטניוז" לתהות על קנקנו של המלון בעל 400 חדרים ו-18 קומות, הנחשב לשני בגודלו באזור ים המלח וכמי שזוכה בשנים האחרונות להישגים מרחיקי לכת הן ברמות התיירות הנכנסת (נחשב לחזק ביותר בקרב אורחים ממדינות חבר העמים ודוברי רוסית) ותיירות הפנים. קריאה מהנה.

אוכלים ומתכנסים

כמו אצל כל ישראלי טוב, החופשה מתחילה ונגמרת בפידבק אותו תספוג הבטן שלנו. אנחנו מתכוונים כמובן לרמת המזון בחדר האוכל ומסעדות המלון. המטבח ברויאל רימונים ים המלח הינו אוניברסלי, המגיש לאורחים עד שלוש ארוחות ביום לצד מסעדת "הגריל" בבריכה (סנייק בר) הכוללת שתייה קרה, חטיפים, ארטיקים ועוד.

מרבית המזון מבושל ומוגש מול האורחים, במטרה ליצור שקיפות מחד למנה אותה יקבלו ומאידך לאפשר להם לבחור את המרכיבים מהם יהיו מעוניינים להכין את המנה המנצחת עבורם, זאת לצד אפשרויות שונות לפריסות והרכבות קולינריות בהזמנה מוקדמת לשביעות רצונו של האורח.

פרט מעניין נוסף הוא בקונדיטוריה המצויה במלון ומאפשרת לצוות השפים והמטבח בו לאפות מדי יום מאפים, לחמים וקינוחים יוצאי דופן בטעמם וברמת טריות גבוהה.

לאחר הארוחה הערבה לחיך תוכלו ליהנות מעוד אחת ממעלותיו של המלון, מרכז כנסים רחב היקף הזוכה לקומה משלו (קומה G), בה מתנהלים הכנסים במספר אולמות עם יכולת מקסימלית של כינוס עד 1000 משתתפים. אפשרות זו מקנה למלון במשך השנה כמות הזמנה גדולה לכנסים מצד התאחדויות, איגודים, בדגש על ענף הרפואה, המדע והטכנולוגיה.


חדר במלון לדוגמא מתוך מצבת 400 החדרים המתפרשים על פני 18 קומות (!)

יצירתיות היא שם המשחק

אחת מגולות הכותרת של רויאל רימונים ים המלח מקורה בקונספט ייחודי באזור ים המלח בפרט ובענף המלונאות הישראלי בכלל, המתבסס על פעילות של "מלון בתוך מלון", תוך הענקת אפשרות לקבוצות המגיעות לצורך כנסים או אירועים מיוחדים להיבדל מאוכלוסיית האורחים הרגילה השוהה בו.

אותו "בידול" (הכרוך בתשלום נוסף) כולל לינה בסוויטות דלקס ובחדרי פנורמה מרווחים, המלווים בנוף מזרחי מרהיב ביופיו הישר אל קסמו של ים המלח התכול, משהו שאף בר דעת לא יהיה מסוגל לעמוד בפניו. כן זוכים אורחי ה-VIP לקומה נפרדת (קומה SP עליונה) ושירותי טרקלין מיוחדים, הכוללים הגשת ארוחת בוקר, ערב וכיבוד במהלך כל שעות היום ואף ספא אינטימי ומיוחד בו ניתן למצוא בריכה מלוחה, ג'קוזי, סאונה ועוד שלל פינוקים, שהופכים את חווית השהייה במלון לאולטימטיבית.

יש לציין כמובן גם את אחד מהמוטיבים המרכזיים של רויאל רימונים ים המלח כמלון ספא, בו ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולי יופי, מרגוע ועד לטיפולים רפואיים מגוונים. על גג המלון מצויה חוות שיזוף עבור המתרפאים (סולאריום), הזוכה לתכונה גבוהה במיוחד לאורך מרבית שעות האור.

בנוסף זוכה מלון רויאל רימונים ים המלח לתהודה נוספת בזכות סופי השבוע הנושאיים, אותם הוא עורך אחת ל-4 עד 6 שבועות בו הוא משנה את פניו לצורך מגוון רחב של נושאים, כמו ספרות, תרבות ומדע. סופי השבוע כוללים שלל פעילויות מותאמות בהתאם לנושאים ומאפשרות לקהל האורחים לספוג חוויה בעלת ערך מוסף לצד השהייה השגורה במלון. מומלץ (!)

ואם זה לא מספיק, במלון קיימים לובים נפרדים, בהם מתרחשות שלל פעילויות בידוריות, כמו נגן פסנתר מקצועי במרכז הלובי, המנעים את זמנם של האורחים, מופעי כינור, מופעים אקוסטיים שונים ועוד.


ספא ומרגוע. אחד המוטיבים המרכזיים של רויאל רימונים ים המלח. צילומים: יח"צ

עם הפנים ל-2014: "הלקוחות יודעים להעריך איכות ושירותיות"

זה לא סוד כי ברשת המלונות רואים במלון הדגל שלהם בים המלח כאחד ממקורות הגאווה המרכזיים עבורם ועמלים שעות נוספות על מנת להמשיך לבסס את מעמדו הרם בענף המלונאות הישראלי גם בשנה הקרובה ובציפייה להמשך שנה עמוסה בפעילויות ואתגרים.

"2013 הסתיימה כשנה מוצלחת ביותר עבור מלון רויאל רימונים ים המלח", מעיד בשביעות רצון, המנכ"ל, עופר שטרית. "השגנו תוצאות פיננסיות מרשימות, תפוסות המלון שמרו על ממוצע גבוה בהשוואה לממוצע האזורי וזכינו לשורה רחבה של לקוחות חוזרים שפשוט התאהבו במוצר המלונאי שסיפקנו להם. כל אלו יוצרים תקווה גדולה כי גם השנה הבאה תהיה המשך ישיר לזו שחלפה".

בדגש על השנה הקרובה פורס שטרית את תכניות הרשת לבצע תהליך שדרוג נוסף למלון, פרט למסכת שיפוצים שעבר בשנים האחרונות, שתכלול את החלפת השטיחים מכל רחבי המלון (סה"כ 6500 מ' שטיחים) לצד החלפת חלק מריהוט השטחים הציבוריים בעלות כוללת של מיליוני שקלים.

"חשוב לנו לעשות את הכול על מנת להתחדש ולהשתפר תוך כדי תנועה", מוסיף המנכ"ל ומציין. "אנחנו מרגישים שהאורחים מבינים את החשיבות ומצביעים ברגליים. אם נסתכל על הרבעון הראשון השנה ניווכח לרמת ביקושים גבוהה מאוד. זוהי ההוכחה שהלקוחות שלנו יודעים להעריך איכות ושירותיות. נמשיך לעמוד לרשותם בכל עת גם בעתיד".


עופר שטרית, מנכ"ל מלון רויאל רימונים ים המלח. יש לו סיבה לחייך

הסיכום של "פספורטניוז":

מביקור במלון ניכרת ההשקעה חסרת הפשרות של צוות העובדים בכל פרט ופרט. המלון נקי ומסודר למשעי, השירות מהיר ויעיל, החדרים מרווחים והכול כמובן במרחק הליכה מחוף הים ונפלאות הטבע הטמונות במקום הנמוך בעולם.

הטעם לפגם היחידי אותו מצאנו טמון בבעיית החניה, שאמנם לא תלויה בהנהלת הרשת או המלון (מחוץ לבית המלון קיים חניון בעל תפוסה מצומצמת של מכוניות, דבר המצריך את האורחים לחנות מרחק מה מן המלון בסימון כחול לבן ואף לשלם סכום נוסף עבור תשלום חניה בשעות היום עבור המועצה האזורית תמר האמונה על האזור), אולם גם הוא לא יצליח לפגום ברושם החיובי שמותיר רויאל רימונים ים המלח.

ציון: 8.5


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: