אא

סערה בארה"ב: אלפי טיסות בוטלו

תנאי מזג אוויר חורפיים וקיצוניים באזור מזרח ארה"ב הובילו ביממה האחרונה ללמעלה מ-2300 טיסות שבוטלו ועוד מאות נוספות שעוכבו במשך שעות ארוכות. הניזוקות העיקריות: פילדלפיה, בולטימור וושינגטון. ביטולים נרחבים גם בניו יורק ולוס אנג'לס. כן דווח על עשרות תאונות דרכים קטלניות

| |

ארה"ב בעין הסערה. כבר למעלה מ-72 שעות שסופת שלגים חריפה פוקדת את אזור מזרח המדינה ומפרה את שגרת החיים של מיליוני בני אדם. מדיווח של כלי התקשורת האמריקניים עולה כי רק אתמול (שני) בוטלו למעלה מ-2300 טיסות שהותירו עשרות אלפי נוסעים מתוסכלים בנמלי תעופה רבים.

הניזוקות העיקריות הן פילדלפיה, בולטימור וושינגטון בהן מפלס השלג עלה על גדותיו והותיר את המטוסים מושבתים מכל פעילות. כן נרשמו ביטולים נרחבים גם בנמל התעופה קנדי בניו יורק ובלקס שבלוס אנג'לס.

לפי הנתונים הרשמיים של רשויות התעופה האמריקניות מתחילת סוף השבוע בוטלו כ-5300 טיסות פנים ובינלאומיות ברחבי המדינה והחשש בהתאם לתחזית מזג האוויר הקודרת לימים הקרובים כי המספר רק ילך ויעלה.

לצד ההשפעה על ענף התעופה נרשמו בימים האחרונים עשרות תאונות דרכים קטלניות שאף עלו בחייהם של חמישה בני אדם. כן נסגרו בנייני ממשל מקומיים, בתי ספר ומוסדות נוספים.

"מדובר באחת הסופות הקשות ביותר שפקדו את ארה"ב בעשר השנים האחרונות", סיפרו גורמי הצלה וביטחון אמריקנים שנאלצו בימים האחרונים לפלס את השלג ולעשות בעשרות פעולות חילוץ והצלה של אזרחים שנפגעו כתוצאה מהרוחות ותנאי מזג האוויר הקשים. "נקווה שהסיוט ייגמר כמה שיותר מהר והחיים יחזרו לשגרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: