אא

בין הנוסעים במטוס המלזי: אירני בעל דרכון מזויף

גילויים חדשים בפרשיית הטיסה שנעלמה ביום שבת האחרון בין מלזיה וסין מעידים כי אחד מהנוסעים שעלו למטוס כשברשותו דרכון מזויף הוא צעיר איראני. חשש כי מדובר בחטיפה ואירוע טרור. המשטרה התאילנדית מנגד סבורה כי מדובר במבקש מקלט בלבד. נמשכים החיפושים הקדחתניים אחר המטוס

החיפושים אחר טיסת MH370 של חברת התעופה "מלזיה אירליינס" שיצאה ביום שבת האחרון מכיוון קואלה לומפור שבמלזיה לסין נכנסו היום (שלישי) ליומם הרביעי. עשרות ספינות ומטוסים ממשיכות לתור אחר כל שביב סימן אודות המטוס אשר עקבותיו נעלמו ועל פי ההערכות התרסק על למעלה מ-239 נוסעיו ואנשי הצווות שבו.

מדיווחים בכלי התקשורת בתאילנד מעריכים במשטרה המקומית נמסר כי אחד הנוסעים ששהה על הטיסה כשבידו דרכון מזויף הוא אירני העונה לשם פוריה נור מוחמד מהרדאד שככל הנראה ניסה להגר לגרמניה. אולם למרות החשדות, סבורים גורמים במשטרה בתאילנד כי לא מדובר במחבל אלא במבקש מקלט ועל כן החקירה בנושא היעלמות המטוס טרם זכתה לפריצת דרך משמעותית.

במקביל מפקד המשטרה המלזית, טאן סארי חאליד איברהים לא שולל את האפשרות כי היעלמות המטוס קשורה לחטיפתו או לאירוע טרור כלשהוא. כן נמסר כי בימים הקרובים ייחשף לציבור סרטון בו יוצגו שניים מהנוסעים החשודים בהיעלמותו וביניהם מהרדאד אשר עלו למטוס כשברשותם דרכונים מזויפים.

כזכור, העולם הזדעזע ביום שבת האחרון לאחר איבוד הקשר עם מטוס חברת "מלזיה איירליינס" והחשש הכבד ההולך וגובר כי מדובר באחת הטרגדיות הגדולות ביותר שידע ענף התעופה הגלובלי מאז ומעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: