אא

טוניסיה: אפליה קשה כנגד ישראלים בנמל

בעקבות החלטת השלטונות הטוניסאיים על מניעת אפשרות עגינה של אוניות בנמל המקומי הנושאות נוסעים ישראלים ומניעת אפשרות ירידה לחוף על ידם, הודיעה חברת הספנות נורווג'יאן קרוז ליין על הפסקת השייט למדינה. מנכ"ל החברה, קווין שיהאן: "לא נסבול מעשי אפליה כנגד אורחיונ"

| |

אפליה חמורה כנגד ישראלים בטוניסיה. חברת הספנות והשייט נורווג'יאן קרוז ליין הודיעה לאחרונה על הפסקת פעילות בתחום המדינה, זאת לאחר שהשלטונות המקומיים הצליחו לעורר את זעמה.

האירוע התרחש לפני מספר שבועות כאשר אוניית החברה ועליה 14 נוסעים בעלי דרכון ישראלי לא הורשו על ידי הרשויות הטוניסאיות לרדת מן הסיפון, זאת בעוד יתר חבריהם זכו לשוטט במדינה בחופשיות. כן יש לציין כי קבוצת יהודים קנדיים גילתה סולידריות והחליטה אף היא שלא לרדת מן הסיפון.

"אנחנו רוצים לשלוח מסר חזק לתוניסיה ולנמלים אחרים בעולם לפיו אנחנו לא נסבול כל מעשי אפליה נגד אורחינו", כך בהודעה רשמית שהוציא קווין שיהאן, מנכ"ל החברה שהמשיך בקו הנוקשה והחריף. "אנו זועמים על המעשה הזה ובמיוחד נוכח העובדה שלא קיבלנו עליו הודעה מראש. אנו מתנצלים בכנות בפני אורחינו ומעוניינים שידעו כי נקטנו את הצעד הזה בתגובה למעשה".

עוד הוסיף שיהאן כי: "כחברה המעסיקה עובדים מ-90 לאומים שונים ומקבלת בברכה אורחים מכל העולם, אנו מבקשים בהודעתנו להביע זעם בעקבות האקט הבלתי מקובל לחלוטין של שלטונות טוניסיה ומכך שחברת השייט לא עודכנה בדבר מדיניות זאת מראש".

כן ציינו בחברה כי הם מביעים את התנצלותם הכנה בפני האורחים הישראלים אר שכניסתם לתחומי טוניסיה לא הותרה וכי הם דאגו ליידע מיידית אותם באשר להחלטתם החד משמעית ובצעדים שנקטו.

נורווג'יאן קרוז ליין. מפסיקה לשוט לטוניסיה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: