אא

מלון עין גדי: חוויה לגוף ולנשמה

מפגש עם יעלים בסמוך לחדרים, חדר אוכל קיבוצי מלווה במטעמים משובחים, ספא משודרג המעניק נחת ושלווה לנפש ועד למרפסות המשקיפות על הנוף המהפנט שבין הרי אדום לים המלח. "פספורטניוז" מספק הצצה אל מלון עין גדי המחודש המשלב יוקרה, בוטיק ואווירה. סקירה

||| |||

מרחק שעה וחצי מתל אביב וכחצי שעה מירושלים מסתתרת לה חוויה תיירותית ומלונאית קסומה ומרתקת. לאחר שביקר בנבכי קיבוץ עין גדי הסמוך לים המלח, מספק "פספורטניוז" את רשמיו ממלון הקיבוץ ההולך ומתהווה כאטרקציה תיירותית יוצאת דופן. לא מאמינים? כדאי שתעיינו בכתבה הבאה.

על פניו הכניסה למתחם מזכירה מעין כפר נוער נרחב, אולם כפי שיעידו השורות הבאות מסתבר כי כמו שהקלישאה הוותיקה אומרת: אל תסתכלו בקנקן אלא במה שבתוכו. והאמת, יש הרבה במה להסתכל.

גולת הכותרת של המלון נעוצה במראה הגן הבוטני המסמל את המקום ונשקף כמעט מכל נקודה. מדובר במחזה מרהיב ביופיו הצפוי לגרום לכל אחד ואחת מכם נחת ושלווה חלומית. המתחם עצמו מאפשר מבט מקיף על נחל ערוגות ומצוק העיתים על שלל פסגותיו וזאת עוד מבלי לדבר כמובן על ים המלח המשתרע מתחת לגבעה עליה ממוקם המלון.


מבט על מלון עין גדי. בין הרי אדום לים המלח

חוויה מעוררת חושים – מטיפולי חבישת תמרים ועד חדרי ערוגות

ניכר כי הקו המנחה בבניה ובפיתוח המלון התבסס על של שילוב תפיסה סביבתית עם דגש על יתרונות הטבע וייחודיות המקום. זוהי  אחת הסיבות שספא המלון העונה לשם "סינרגיה" נבנה על צלע הר המשקיפה הישר אל הנוף המרהיב של ים המלח והרי אדום לצד הרי צרויה והר ישי היוצרים חוויה מרגיעה ויוצאת דופן. הספא עצמו מהווה חוות בריאות עתירת פעילויות הכוללת שלל טיפולים, כגון: חמאם טורקי, סאונות, בריכת מי ים, בריכת מים מתוקים ו-12 חדרי טיפולים בהם ניתן לבצע החל מאמבטיות מור ולבונה, חבישת תמרים, פילינג זרעי אפרסמון ועוד מספר טיפולים איך נאמר, לא שגרתיים במיוחד.

ציון לשבח יש להעניק גם לחדרי המלון על שלל תצורותיהם. נפתח בחדרי הדה לקס פלוס המספקים פינה פרטית עבור אלו מביניכם שאינם מוכנים לוותר על יוקרה במקום הנמוך בעולם. בחדרים הרחבים ניתן למצוא: מרפסות פרטיות, חדר אמבטיה ומקלחון מרווח, מקרר ופינת קפה, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חופשי (WI-FI) והכול באווירה כפרית ומעוררת השתהות.

דרגה נוספת של חדרים ניתן למצוא בחדרי הערוגות המצויים במפלס התחתון של הקיבוץ ומתאפיינים במרפסות גדולות המציעות לאורחים לשבת לעת ערב, לחזות במפגן היעלים היורדות מן ההר אל בית המלון תוך התענגות על השקיעה הקסומה.


יעלים בסמוך לחדרי הערוגות. קיבוץ עין גדי

בטן מלאה, חיוך רחב

אל תיתנו למראה חדר האוכל להטעות אתכם. אמנם המחזה הראשוני בהחלט מאפשר לדמיון לערוך השוואה עם חדרי האוכל הצבאיים והקיבוציים של פעם, אולם כשהאוכל כל כך איכותי וטעים, מה זה באמת משנה.

את הדגש יש לשים על ארוחת הערב במלון המציגה מגוון קולינרי רחב היקף, החל מעמדת מתאבנים וירקות, ממרחים, 3 סוגי בשרים (אסאדו – מומלץ בחום), תוספות חמות מכל הבא ליד, מבחר קינוחים והרשימה עוד ארוכה. במידה ותהיו מעוניינים בשתייה שאיננה מים, תיאלצו להוסיף בתשלום.

כאמור, לא ניתן להתעלם מהקונטרסט שבין האווירה הקיבוצית (כולל מארחת שכבר יצאה לפנסיה וחבורת צעירים נמרצת) לבין הרצון לשדרג את רמת חדר האוכל לדרגה מלונאית בכירה יותר, אולם עם כל הכבוד למאמצים, כאשר הבטן מלאה, מתקבל לו חיוך רחב ונפש מאושרת. ח"ח לצוות המטבח.


חדר האוכל. אווירה קיבוצית, אוכל משובח 

צל"ש: הנוף עוצר הנשימה המספק מחד מבט על ים המלח ומנגד אווירה מדברית הוא פשוט גן עדן לנשמה ומקום ייעודי לברוח משגרת היום יום הלחוצה, הספא ללא ספק עומד בכל הקריטריונים המפנקים והאוכל נהדר. זוהי ההוכחה כי גם במרחק מספר קילומטרים מאזור מלונות ים המלח, ניתן ליהנות מחופשה אטרקטיבית ומענגת.

טר"ש: המרחבים הגדולים בין מתחם הלובי, חדר האוכל, הספא והחדרים גוררים אחריהם מרחק הליכה לא פחות. בחורף עוד מדובר בחצי צרה, אבל בקיץ סביר להניח שאגלי הזיעה יעבדו שעות נוספות. כן מתחם הלובי צריך ללמוד מעמיתיו באזור המלונות שכן הוא במבט ראשוני נראה דלוח (ריהוט מיושן, חלל גדול וריק).

ציון: 7.5


גם בריכה יש במתחם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: