אא

בריטיש איירווייס מורידה מחירים בכל העולם

מבצע הוזלות עולמי, הכולל הורדת מחיר כרטיס טיסה בקו תל אביב לונדון בשיעור של כ-9%. במסגר המבצע מוצע כרטיס טיסה ללונדון החל מ- $611.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס יוצאת במבצע מכירות עולמי, במסגרתו היא מורידה מחירים בכל העולם, וגם בקו לתל אביב. במסגרת המבצע מוצע כרטיס טיסה ללונדון במחיר של החל מ- $611, במקום $692.

משמעות ההוזלה היא שלקוחות בריטיש איירווייס יוכלו כעת ליהנות ממחירים נמוכים יותר בשיעור ממוצע של כ- 13%, גם ליעדי המשך דוגמת ניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי.

למשל, כרטיס טיסה לניו יורק יעלה החל מ- $932 במקום $1,067, כרטיס הלוך ושוב ללוס אנג'לס יעלה החל מ- $1,080 במקום $1,256 ומחירו ההתחלתי של כרטיס טיסה למיאמי יעמוד על $1,006 במקום $1,158.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "עקב ההאטה הכלכלית העולמית והירידה בביקושים לטיסות החליטה בריטיש איירווייס לפתוח במבצע הורדת מחירים גלובלי. בנוסף, כהטבה לנוסעים של החברה בישראל, אשר טסים בכל המחלקות ליעדים ארוכי טווח ואין להם טיסת המשך באותו יום, תוענק לינה במלון בהית'רו". קטן ציינה, כי ההטבה אינה חלה על נוסעים אשר משלבים מחיר שמתחיל מתל אביב עם מחיר שמתחיל מלונדון.

בשלושת החודשים האחרונים ירדו מחירי כרטיסי הטיסה של בריטיש איירווייס בישראל בשיעור של כ- 15%, עקב ירידת מחירי הדלק וההאטה העולמית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: