אא

משהו חדש מתחיל: היכרות עם מלון בנג'מין הרצליה

בלב ליבו של איזור התעשיה וההיי-טק בהרצליה שוכן מלון העסקים שנפתח בחודש ספטמבר האהחרון ומהווה בשורה של ממש בענף. "פספורטניוז" יצא לבקר בנכבי המלון השבוע וחזר עם הרבה מחמאות. המנכ"ל, אורי קרמרז: "אנחנו משדרים משהו חדש, שהקהל העסקי צמא אליו"

||| |||

במרחק כמה עשרות קילומטרים בודדים מתל אביב, בסמוך לים ובלב ליבו של אזור התעשיה והמסחר בהרצליה, פועל במהלך ששת החודשים האחרונים, מלון חדש ומהודר. לשם כך החליט"פספורטניוז" השבוע לפקוד את המלון לביקור יוצא דופן, ממנו חזר שליו ועם הרבה מצב רוח טוב.

המלון הממוקם בלב אזור העסקים (תעשיה והיי-טק) בהרצליה נפתח בחודש ספטמבר האחרון וכולל 113 חדרים המתפרשים על פני 6 קומות. החדרים (24 מ"ר) מותאמים באופן ייעודי לאנשי עסקים וכוללים פינת עבודה, כספת מותאמת לגודל של מחשב נישא (לפטופ), אינטרנט חופשי (Wi-Fi) בכל שטחי המלון (גם בשטחים הציבוריים), טלוויזיה חכמה המאפשרת חיבור לתצורות שונות, כמו פייסבוק ומייל ועוד שלל אפשרויות המיטיבות עם קהל אנשי העסקים הפוקד את המלון השכם והערב.

 

עוד במלון תוכלו למצוא: 2 מפרסות רחבות היקף (אחת בקומת הקרקע והשנייה בקומה העליונה), לובי מפואר שהופך בשעות הערב לבר קליל (עד השעה 23:00) ובשעות היום קיימת אפשרות לסגור אותו עבור קיום אירועי כנסים וימי עיון של עשרות אנשים, מוצרי ים המלח באמבטיות החדרים, ארוחת בוקר בהגשה אישית לאורחים ועוד אלמנטים ההופכים את השהות במלון לחוויה יוצאת דופן.

"אנחנו מביאים בשורה חדשה הן לעיר הרצליה והן לקהל אנשי העסקים", מבהיר מנכ"ל המלון, אורי קרמרז. "אנו לא מלון ילדים, אמנם אין לנו בריכה או ספא, אבל הייחודיות שלנו מתמקדת בשילוב הייעודי בין שירותיות להרגשה ביתית ומשפחתית עבור האורח, שמגיע אחרי יום עבודה ארוך, ובסך הכול רוצה לקבל את המיטה הנוחה, ארוחת בוקר איכותית וחדרים נקיים".

טווח המחירים הממוצע, אם תהיתם נע בין 750-800 ש"ח, כאשר גם התפוסות כפי שמביעים בהנהלת המלון בשלב זה עולות באופן מתמיד. "מאמינים שזה עניין של זמן עד שנגיע לתפוסה מלאה", הוסיף קרמרז לשחרר הצהרה. "התחלנו לעבוד יפה מאוד עם תיירות נכנסת, בעיקר עם קבוצות שמגיעות משדה התעופה. אנחנו משדרים משהו חדש, שהקהל העסקי צמא אליו. זהו אחד היתרונות המרכזיים שלנו".

צל"ש: בנג'מין ללא ספק נכנס לנישה בעלת משמעות רחבה בענף המלונאות, כמלון עסקי גרידא הדואג לצרכיו של הקהל הספציפי. עצם המיקום המנצח של המלון (לב אזור התעשיה וההיי-טק וכקילומטר מחוף הים) בצירוף לאווירה הרגועה והחמימה בו, הופכים אותו לנוף חדש ומרענן שללא ספק עוד ידבר רבות בשנים הקרובות בנבכי הענף.

טר"ש: בולטת בהיעדרה אטרקציה מסוימת עבור האורחים, כאשר פרט לארוחת בוקר ובילוי בחדר, המלון לא כולל ספא (ניתן להזמין לעיתים טיפולי חוץ לחדרים עצמם), בריכה. מוגשת ארוחת בוקר בלבד, כאשר עבור יתר שעות היום תיאלצו לחפש משהו להכניס לפה באחת מסעדות האזור הקרובות. על כן, עבור מי מכם שמעוניין בחוויה מלונאית שלמה של מזון, אטרקציות ועוד, סביר להניח שבנג'מין הוא לא ממש בשבילכם".

ציון: 7.5.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: