אא

קונטיננטל איירליינס השיקה מושבים חדישים במחלקת Business First

החברה, שתתקין את המושבים החדשים הראשונים בבואינג 777 בקו בין ניוארק לתל אביב, מציעה מגוון שירותים ופינוקים לנוסעים במחלקת היוקרה.

Shutterstock Shutterstock

את חוויית הטיסה שלי בקונטיננטל איירליינס התחלתי כבר יום לפני טיסתי באמצעות מייל מהחברה, המודיע לי על שירות הצ'ק-אין האוטומטי המאפשר להירשם לטיסה באתר החברה, לבחור את המושב במטוס ולקבל את כרטיס העלייה למטוס במייל או בפקס.

הליך פשוט ונוח זה ניתן לבצע בין 24 שעות ועד לשעה לפני מועד ההמראה המתוכנן, ומאפשר גם קבלת אישור לטיסות ההמשך, במידה והטיסה הראשונה מתבצעת בטיסת קונטיננטל איירליינס. את המייל קיבלתי גם 24 שעות לפני הטיסה ופעם נוספת למחרת היום, כעשר שעות לפני הטיסה כתזכורת נוספת. בטיסתי חזרה מניו יורק החלטתי לעשות את הצ'ק-אין בעצמי במכונת ה-self ticketing שבשדה, ולאחר הליך קצר ופשוט, הרחק מהמולת הטרמינל, הזמנתי לי את מקום הישיבה וקיבלתי כרטיס עלייה למטוס מהמכונה תוך דקה אחת בלבד, כאשר את המזוודה השארתי אצל אחד הדיילים על המסוע.




צ'ק-אין עצמי במכונת ה-self ticketing


קונטיננטל איירליינס, שכתב-העת פורצ'ן דירג אותה ב- 2008 בפעם החמישית ברציפות כחברת התעופה המובילה ברשימת החברות הבינלאומיות וכן זכתה זו השנה החמישית ברציפות בתואר 'חברת התעופה הטובה ביותר שבסיסה בצפון אמריקה' בתחרות חברות התעופה של OAG, השיקה לאחרונה את מושבי המיטה החדשים בעלי זווית הטייה של 180 מעלות המיועדים למחלקת Business First במטוסי בואינג 787, 777 ו-757. המושבים הראשונים מהדגם החדש יותקנו במטוסי בואינג 777 בנתיבים החוצים את האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס השקט החל מסתיו 2009. המושב הוא גולת הכותרת של שירות Business First והוא יאפשר שכיבה מאוזנת לחלוטין.




מושבי המיטה במחלקת ה-Business First


המושבים החדשים יאפשרו לנוסעים ליהנות ממרחב שינה באורך של שני מטרים. המושב השטוח יהיה אחד המושבים הרחבים ביותר המוצעים כיום במחלקות עסקיות במטוסים, ואליו צמודים שקע חשמל למחשב נייד, אזניות ושקע USB. חיבור ל-iPod יהיה זמין אף הוא במושב, ויאפשר לכל נוסע לצפות בסרטי הוידיאו וליהנות מהמוסיקה שלו. המושבים במטוסי 787 ו-777 יצוידו גם בצגי וידיאו בגודל של 15.4 אינץ'. המושבים החדשים מצוידים גם במשענת ראש הניתנת לכוונון בשישה כיוונים, תאורת קריאה אישית מעל הראש ומנורת מושב. מחיצה בין המושבים מאפשרת הפרדה מנוסעים אחרים.

מי שטס כבר במחלקת ה- Business First ודאי למד להכיר את שירות הקונסיירז'ים של החברה. זהו צוות המספק לנוסעי מחלקת היוקרה שירות ייחודי לפני ואחרי הטיסה. תפקידם לקבל את פני הנוסע בדלפקי המחלקה בשדה התעופה וללוותו בכל שלבי הבידוק טרם העלייה למטוס. במטוס הוא מוודא את שביעות רצון הנוסע ומציג אותו בפני צוות המטוס. עם ההגעה ליעד קונסיירז' מקומי מקבל את הנוסע ועוזר לו לפי הצורך במידע ושירותים שונים.




קבלת הפנים בטרקלין


לנוסעי מחלקת ה- Business Firstמוצע גם טרקלין ה- Presidents Club הממוקם בנמלי הבית של החברה בארה"ב, והוא כולל אולמות כנסים, אזורי ישיבות, חדר משפחה, חדר טלוויזיה, מקלחות, נגישות למכשירי פקס ולעמדות עבודה אישיות, וכיבוד מגוון ללא תשלום. נוסעי החברה בארץ "יסתפקו" בטרקלין דן המצוי בטרמינל C.




עבודה נינוחה בטרקלין ה-Presidents Club


בטיסה עצמה מחלקת ה- Business First מצטיינת בתפריט גורמה ייחודי, שהוכן בהשראת "קונגרס השפים" של החברה, מקבץ של 12 שפים, ביניהם שפים ידועים, כמו: מייקל קורדה ממסעדת אמזון גריל ומנגל שביוסטון, טים קיטינג ממסעדת דה-ויל שבמלון ארבע העונות ביוסטון, פול מינילו מבריסלי שבקליבלנד והשף המפורסם רוי ימגוצ'י מרשת מסעדות רוי שבהוואי.




אבי פרידמן, מנכ"ל קונטיננטל בישראל, עם "פרלמנט השפים הישראלים"


"קונגרס השפים" נפגש כמה פעמים בשנה כדי לדון בנושאי התפריט וההגשה גם בטיסות הבינלאומיות של החברה. בפגישותיהם מחליפים השפים רעיונות, אופנות ומגמות חדשות בתעשיית המזון ובתפריטים, וסגנונות הגשה חדשים ומשופרים לשירות לקוחות החברה.

תפריט של יינות ושמפניה מוגש כהשלמה לארוחה הכוללת ארבע מנות, המוגשת בכלי זכוכית ופורצלן בתחושה של מסעדה יוקרתית אמיתית, ולאחריה עגלת קינוח המציעה מגוון של גלידות וגבינות. בכל חודש מקפידה קונטיננטל איירליינס לחדש את התפריט.

גם בארץ מפעילה החברה פורום של שפים ידועים, "פרלמנט השפים הישראליים", המספק בטיסותיה תפריט גורמה כשר ואיכותי, שהוכן במיוחד עבור הקהל הישראלי שומר הכשרות, וזאת בנוסף לתפריט הרגיל הלא - כשר פרי יצירתם של "פרלמנט השפים" העולמי של החברה.

החוויה הקולינארית בטיסה מרשימה, טעימה, ולא פחות חשוב, מצטיינת בשירות מעולה של צוות דיילים/דיילות, שכבר בתחילת הטיסה בודק עם הטסים במחלקה את בחירתם מהתפריט העשיר המחולק מיד בעלייה למטוס.

מערכת הבידור והשמע שבמחלקת העסקים היא חוויה נוספת, נוחה וקלה לתפעול. במערכת ה'וידיאו און דימנד' לא פחות מ- 25 סרטים במגוון נושאים ובשפות שונות, 25 סדרות טלוויזיה פופולאריות, ערוצי מוזיקה רבים,C-D , משחקי טלוויזיה, חדשות ואקטואליה ועוד. מערכת ה'וידיאו און דימנד' זמינה לכל הטסים במחלקת העסקים דקות לאחר ההמראה ועד כחצי שעה לנחיתה, כך שהטסים יכולים לבחור לצפות בסרט, למשל, בכל עת במשך הטיסה עפ"י נוחיותם.

הטיסות של קונטיננטל איירליינס יוצאות משדה התעופה ליברטי בניוארק, נמל הבית של החברה, ולטובת נוסעי מחלקת היוקרה החברה ממשיכה את שירות ההליקופטרים ממרכז מנהטן לשדה התעופה הבינלאומי בניוארק ובחזרה, כשמשך הטיסה שמונה דקות בלבד.

שירות זה הינו פרי שיתוף פעולה בין קונטיננטל איירליינס ל-US Helicopter . הטיסות מופעלות במסוקי סיקורסקי S76 דו-מנועיים המעוצבים כמטוסי מנהלים עם עיצוב פנים מהודר. המסוקים מיועדים לשמונה נוסעים ומופעלים ע"י שני טייסים.

מטענם של הנוסעים המגיעים לניוארק ליברטי מועבר אוטומטית למנחת המסוקים הנמצא במרכז המסחרי של מנהטן, ואילו הנוסעים היוצאים ממנהטן יעברו את הליך הבידוק במנחת המסוקים ולא יזדקקו לבידוק נוסף בשדה התעופה, ומטענם האישי, שנמסר במנחת המטוסים, יועבר לטיסת קונטיננטל של הלקוח ליעדו הסופי. השירות ניתן חינם לטסים במחלקת ה-Business First על בסיס זמינות מושבים במסוק.

בתום החוויות המגוונות בטיסה מניוארק – שרות מקצועי ואדיב, ארוחות גורמה, סרטים, מוזיקה נעימה ושינה ערבה – נחתתי בנתב"ג למציאות חדשה של קאסמים וגראדים בארצנו הקטנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: