אא

אורכה הממוצע של חופשה בצימר עלה משניים לשלושה לילות

מחירי הצימרים בקיץ הקרוב צפויים להתייקר בכ-10% ביחס לקיץ 2007 68% מההזמנות שנבדקו היו לארוח זוג. בדיקת הזמנת חופשות בצימרים בישראל במהלך החודשים מרץ עד יוני 2008 , מעלה כי אורכה של חופשה ממוצעת בצימר עלה משניים לשלושה לילות

Shutterstock Shutterstock

כך מדווחים ארגון בעלי הצימרים בישראל וחברת וואלה טורס, בהתבסס על 1250 הזמנות שבוצעו באתר המשותף לשתי החברות במהלך חודשים אלה. על פי הבדיקה, עולה כי למעלה מ 68 אחוזים מההזמנות היו הזמנות לארוח זוגי והשאר הזמנות לשהייה במסגרת משפחתית .


עוד עולה כי 89% מהמזמינים העדיפו הזמנה על בסיס לינה וארוחת בקר בלבד ולא בצעו הזמנה לארוחות נוספות במסגרת הצימר. בנוסף, 18% מההזמנות כללו גם טיפולים כמו מסאז' וטיפולים אלטרנטיביים שונים כחלק מחבילת האירוח. לדברי אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלהטורס, "העלייה במספר ימי הארוח בצימרים בישראל כפי שמשתקף מבדיקת ההזמנות באתר בחצי השנה האחרונה, נובעת מהאפשרות לשלם בעבור האירוח במספר תשלומים, דבר המתאפשר לראשונה בתחום הארוח בצימרים בארץ.


באופן זה, יכול הלקוח לתקצב אחרת את החופשה שהוא מתכנן מתוך ידיעה כי אפשרויות התשלום גמישות". על פי הערכות של וואלה טורס וארגון בעלי הצימרים, צפויה החופשה בצימרים להתייקר הקיץ בשיעור של 10% ביחס לקיץ 2007 . לדברי אטיאס " חופשה קיצית בצימר תעלה הקיץ לזוג פלוס שני ילדים כ-1000 ₪ בממוצע ללילה על בסיס לינה וארוחת בקר, ובסופי שבוע כ-1300 ש"ח בממוצע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: