אא

להיט חדש במלונות: מיטת עיסוי בריאותית

מיטת "המרפלא" אשר פותחה ע"י מדענים גרמניים עתידה להיכנס לשוק המלונאות והספא הישראלי כבר בחודשים הקרובים, ומאפשרת טיפול ממוקד בעשרות מחלות ובעיות גופניות. היבואן הרשמי בישראל: "אפשרות לספק לאורחים ערך מוסף חוויתי ובריאותי כאחד"

||| |||

מחפשים הנאה צרופה? מעוניינים בטיפול בבעיות בריאותיות כרוניות וממושכות? להיט חדש אשר עתיד להיכנס בחודשים הקרובים לענף המלונאות והאירוח הישראלי, עתיד לסייע לרבים ממכם המבקשים לשלב בין השניים, פתרון אולטימטיבי.

אם כן, מדובר על מיטת עיסוי ייחודית המכונה "מרפלא" ומיובאת מגרמניה, המספקת טיפול בשלל מחלות ובעיות רפואיות, בדגש על כאבי גב. השבוע, במסגרת בחינת איכויות המיטה, הצטרף גם עבדכם הנאמן לטיפול נקודתי, במטרה להסיק האם אכן מדובר בפלא.

והרי המסקנות. לאחר למעלה מ-20 דקות של טיפול, הרי שעבדכם הנאמן יכול להודות כי נהנה מכל רגע. למעשה, כמי שחווה עיסוי מקצועי אחד או שניים בחייו מידיים אנושיות, הרי שקונספט העיסוי הייחודי אותו מציעה המיטה, צפוי לעורר בכם תחושות יוצאות דופן ומעוררות חושים.

אז איך זה עובד? העיסוי מתבצע באמצעות מעבר אבני ג'יד חמות מאזור הראש, השכמות והגב וכלה באיזורי הפלג התחתון של הגוף. האבנים אשר מקורן ברפואה הסינית העתיקה, פולטות קרני אינפרא אדום, המסייעות לניקוי רעלים מהגוף ואף משמשות לניקוי עור הפנים ולמניעת הזדקנות העור. יתר על כן, הקרניים מסוגלות לחדור לגוף עד לעומק של 7 סנטימטרים ולטפל במערכות הגוף השונות, כגון מערכת הדם, השרירים, העצבים, עמוד השדרה, ובכך לשפר את התפקוד השוטף באופן משמעותי.

משך העיסוי הינו אינדיבידואלי בהתאם לצרכיו של המטופל, ונע החל מדקות ספורות ועד לפרקים של 30/45 דקות ואף מעבר לכך.

הדבר הבא בענף המלונאות הישראלי?

עשרות מיטות כבר פזורות נכון להיום במתחמי הספא והאירוח של מספר בתי מלון בגרמניה, כאשר היד עוד נטויה, כפי שדואג להדגיש, דניאל מצובה, היבואן הרשמי של מיטת "המרפלא" בישראל (מיוצרת ע"י חברת סיגורה – SYGORA הגרמנית). "הפוטנציאל והערך המוסף שמעניקה המיטה, עולה בקנה אחד עם הצורך של התיירים והמבקרים במלונות לכמה רגעים של רוגע ושלווה בשילוב עם טיפול בריאותי, המסייעים לטפל כמעט בכל בעיה גופנית".

ככלל, סיפורו של מצובה משקף אולי יותר מכל, את הפלא הטמון במיטה. "במשך שנים סבלתי מכאבי גב איומים", מעיד האחרון על עצמו. "זה הגיע לדרגות קשות ביותר. מצאתי את עצמי במשך ימים במיטה בלי יכולת לקום ולעשות את הדברים האלמנטריים ביותר. הרופאים כבר רצו לנתח אותי, אבל בהחלטה שעד היום אני מודה עליה, זכיתי לשמוע המלצה על המיטה מאחי. אחרי שלושה וחצי חודשים של טיפול יום-יום, במשך כחצי שעה, הכאבים נעלמו ואיכות החיים שלי השתפרה פלאים".

עד כמה אתה מאמין הסיפור שלך, עשוי לתרום לשיווק המיטה בתעשיית התיירות והמלונאות בישראל?

"מבלי קשר אליי, אני חושב שעצם האפשרות לספק לאורחים ערך מוסף חווייתי ובריאותי כאחד, היא דבר יוצא דופן. מתחמי ספא ובריאות הפועלים במלונות יוכלו לספק למבקרים השוהים בהם, אופציה נוספת המשלבת בין פינוק לטיפול בריאותי מעמיק. יש יותר טוב מזה?

1

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: