אא

איתי אליעז מונה למנכ"ל מלון דן תל אביב

אליעז מחליף בתפקיד את יעקב סודרי אשר מונה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות הולידיי אין.

Shutterstock Shutterstock
איתי אליעז הוא המנכ"ל החדש של מלון דן בת"א. אליעז מחליף בתפקיד את יעקב סודרי, אשר מונה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות הולידיי אין. אליעז כיהן מאז שנת 2003 כמנכ"ל מלון גני דן אשקלון. קודם לכן כיהן כמנכ"ל מלון פנינת דן בירושלים, ובשורת תפקידי ניהול במלונות דן תל אביב, דן פנורמה חיפה ודן פנורמה ירושלים.

איתי אליעז , מתגורר ברחובות, נשוי + 3, החל את דרכו ברשת דן בשנת 1994, כמנהל אגף מזון ומשקאות בדן תל אביב. במהלך השנים מילא שורה ארוכה של תפקידים במלונות הרשת ואף רכש הכשרה מלונאית מקצועית במסגרת התכנית למנהלי בתי מלון של אוניברסיטת קורנל בארצות הברית – GMP והתכנית למנהל בתי מלון של בית הספר למלונאות תדמור.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, אמר: "איתי אליעז הוא מנהל מוכשר ביותר אשר צמח מתוך העתודה הניהולית של רשת מלונות דן. במהלך השנים צבר ניסיון רב בניהול בתי המלון של רשת דן ואני משוכנע כי ימשיך להוביל את מלון דן תל אביב להישגים מרשימים."

איתי אליעז הוסיף כי: "אני מודה להנהלת הרשת, ובמיוחד לעמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, על האמון הרב שניתן בי ומודע לאתגר הניצב בפניי – להמשיך ולהוביל בהצלחה את מלון דן תל אביב, מלון העסקים המוביל בישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: