אא

לחיי האהבה: יעדי הרומנטיקה המושלמים 

ירח דבש מפנק על צמרות העצים, העברה משדה התעופה למלון באמצעות סירת מרוץ או שמא בילוי זוגי בניחוח אירופאי.הצצה לשלושה יעדים רומנטיים במיוחד שלא ישאירו אתכם אדישים

||| |||

Love Is In The Air. עם שוך הקרבות המסתמן בדרום ובשקט בשקט מבלי שממש שמתם לב, יחול ביום שני הקרוב ט"ו באב, הלוא הוא תאריך המסמל את חג האהבה על פי לוח השנה העברי.

אם עדיין לא התארגנתם על בילוי משותף עם בן או בת הזוג לציון היום המיוחד בשנה, מסייע לכם "פספורטניוז" עם הצצה לשלושה יעדים רומנטיים במיוחד שלא יותירו אתכם אדישים - תבלו.

זנזיבר: רומנטיקה על העצים ומתחת למים

אחד מהיעדים האקזוטיים לחופשות רומנטיות בכלל ולטובת ירח דבש בפרט הוא האי זניזבר, המתאפיין בעצם היותו גן עדן טרופי ובתולי למבקריו. עבור מי מכם המעוניין לברוח מסיר הלחץ היומיומי, הרי שרצועת החופים הלבנה ועטורת הדקלים שבחבל הארץ שבמזרח אפריקה, הינה הזדמנות נהדרת לחוויה זוגית, ללא שום רעשי רקע.

בזנזיבר תוכלו למצוא לצד החוויה הטרופית, גם פעילויות אתגריות שונות העשויות לסייע לחיזוק הזוגיות, בין אם באמצעות צלילה, שייט בסירת דאו מסורתית או שנורקלינג. בנוסף, אי אפשר לוותר על מחזות בעלי החיים הייחודים המצויים באיזור. מומלץ לבקר ביער הטרופי ג'וזאני (Jozani Forest), בו ניתן לצפות מקרוב בלהקות קופי קולובוס, אנטילופות וציפורים צבעוניות, וכן ב-"אי הצבים" הסמוך צ'נגו, המשמש ביתם של צבי יבשה ענקיים המוקפים בשוניות מרהיבות ביופיין.

גם הזווית המלונאית באי מציגה שלל אפשרויות לזוגות המאוהבים. שניים מהמובחרים והמומלצים הם מלונות "מנטה ריסורט" (The Manta Resort) וצ'ולה מג'יני לודג' (Chole Mjini Lodge). הראשון ממוקם באי פמבה ומציע חדרים יוצאי דופן הממוקמים בעומק של 4 מטרים מתחת למים ויוצרים אווירה רומנטית למשעי. מנגד, מלון הצ'ולה מג'יני לודג' ממוקם בלב האי מאפיה ונחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים באפריקה, בשל העובדה שחדריו בנויים על צמרות העצים. המלון עצמו מציע 7 חדרים בלבד, אך ייחודיותו והעובדה כי הוא נמצא בלב חוף בתולי עוצר נשימה והיותו מוקף בג'ונגלים, מובילים לביקוש גדול חדרים אשר לרוב עולה על ההיצע. חבילות נופש וטיסות ליעד תוכלו למצוא בחברת "ספארי קומפאני" המתמחה בתיירות טרופית אל מגוון יעדים ברחבי העולם. 


מלון הצ'ולה מינג'י בזנזיבר. חדרים על צמרות העצים

המלדיביים: גן עדן אלי אדמות

פירוש השם מלדיביים הינו מחרוזת, שם המאפיין באופן ציורי למעלה מאלף איים הפזורים באוקיינוס ההודי בצורת מחרוזת יוצאת דופן. לא בכדי זכו האיים לכינוי גן עדן עלי אדמות וממשיכים להתבסס בשנים האחרונות כיעד אולטימטיבי לירח דבש לזוגות מישראל ומהעולם המערבי כולו.

זוגות המבקרים במלדיביים לירח דבש או סתם מתוך רצון להתפנק יחדיו, צפויים ליהנות משלל פעילויות מרגיעות על האי, כדוגמת טיפולי ספא מפנקים, צלילה לאיתור אלמוגים במעמקי הים, סיור מודרך בעיר הבירה מאלה הכולל ביקור בשווקיה התוססים ואף סיור אווירי עוצר נשימה מעל קבוצת האיים.

מומלץ לשהות במלון הספא היוקרתי "אולהובלי" (Olhuveli Beach & Spa Resort), מלון וילות מהפנט  המהווה תפאורה מושלמת אשר בה הגוף והנפש מתחברים לה יחדיו. אחת מגולות הכותרת של המלון, טמונה באפשרות לנוע אליו באמצעות סירת מרוץ ובמרחק של 45 דקות משדה התעופה של מאלה. לאחר שתסדירו את הנשימה מהנסיעה המהירה, תוכלו להביט בוילות המלון המוקפות בסביבה עוצרת נשימה, מלאה בצמחייה טרופית וחוף לבן, ולהביט באחד מן המקומות המדהימים עלי אדמות.

"המלדיביים הינו גן עדן המאפשר להשתחרר ממרוץ החיים ולהתמכר לאווירת החופש שפנטזתם עליה", מציין אודי קובו, מנהל מותג "Flymoon" של חברת פלייאיסט המייצגת בישראל את חברת סאן טרוול המפעילה ארבעה מתחמי נופש במלדיביים. לדבריו, "הים הצלול והשירות הנהדר שמציעים הצוותים במלדיביים הם ללא ספק מתכון לחופשה מנצחת".


המלדיביים. "גן עדן המאפשר להשתחרר ממרוץ החיים"

קורפו: נופש ים תיכוני באווירה אירופאית

במרחק טיסה של כשעתיים וחצי מישראל מצוי אחד מהאיים היפים מבין 1400 איי יוון. קורפו משלבת בתוכה תמהיל מושלם לירח הדבש, המשלב חופשת בטן-גב, שופינג, קולינריה משובחת, וחיי לילה משופעים במגוון מועדונים, ברים ובתי קזינו.

כאשר מדברים על קורפו, יש לציין כמובן את הארכיטקטורה הייחודית ברחבי האי המזכירה את ערי אירופה העתיקות, ומאידך נבדלת מאיי יוון הטיפוסיים. מזג האוויר הים התיכוני, המטבח בעל הניחוח האיטלקי והקונטרסט בין נוף אורבני וירוק, יוצרים יחדיו חופשה חלומית, אשר צפויה להעמיק עוד יותר את הקשר בין המחותנים הטריים.

לשם המחשת התהודה התיירותית סביב האי, מבקרים מדי שנה בקורפו כמיליון וחצי תיירים מכל רחבי אירופה, בשעה שהאי עצמו מונה 120 אלף תושבים בלבד. יתר על כן, קרבתו של האי לחלקה היבשתי של יוון, כמו גם למדינות נוספות כמו איטליה, אלבניה ולשאר איי יוון, מציבה אותו כיעד אסטרטגי המהווה נקודת יציאה מיטבית לטיולים באזור.


האי קורפו, יוון. שילוב בין ארכיטקטורה ייחודית, מזג אוויר ים תיכוני וקולינריה משובחת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: