אא

הרץ נסוגה מקידום תיירות בריטית לישראל בעקבות לחץ מוסלמי

חברת הרץ העולמית התנערה מפרסום של החברה באתר אל על. זאת עפ"י פרסום באתר AUTO RENTAL NEWS, המצטט את ה- Independent הלונדוני. הרץ ישראל בתגובה: "הוחלט להמשיך את הקמפיין ללא הבלטת הלוגו של הרץ בעמוד הבית של אתר אל על".

Shutterstock Shutterstock
כפי שפורסם באתר AUTO RENTAL NEWS, המצטט את ה- Independent הלונדוני, חברת השכרת הרכב הרץ נסוגה מהסולידריות עם ישראל וממבצע קידום התיירות הבריטית לארץ, וזאת בעקבות טענות מצד הקהילה המוסלמית בבריטניה.

הפרסומת של חברת השכרת הרכב באתר אל על הכריזה: "בוא לבטא את הסולידריות שלך עם ישראל. טוס עם אל על וקבל 3 או 4 ימי השכרת רכב בחינם!"

הפרסומת עלתה לאוויר ב- 8 בינואר, בעיצומם של הקרבות בעזה, ודובר אל על ציין כי בעקבותיה נתקבלו הזמנות רבות בחברה.

מחברת הרץ העולמית נמסר, שהיא אינה מעוניינת להיות קשורה בהצעה והיא עמדה על כך שהלוגו שלה יוסר מהפרסום.

הפרסום עורר את כעסה של הקהילה המוסלמית בבריטניה, ודובר 'ועדת עסקי הציבור המוסלמית', אחת מקבוצות זכויות האזרח המוסלמיות, קרא לאל על להסיר את הפרסום, והוסיף: "מוסלמים בכל רחבי העולם מחרימים חברות התומכות בחברות ישראליות."

דובר הרץ העולמית ציין כי החברה לא הייתה מודעת לפרסום, שהורץ ע"י אל על והמפעיל הישראלי בעל הזיכיון של הרץ. הדובר ציין כי הפרסום עוצב, הורץ ונוהל ע"י אל על.

דוברת הרץ ישראל, עמית סנדיק, מסרה בתגובה לדברים: "מדובר ביוזמה פרסומית של אל על למבצע שלהם ש"הרץ" היא ספקית הרכב שלו. לאחר פניה של הרץ אירופה ובקשתם להבין את מהות המבצע, הוחלט להמשיך את הקמפיין ללא הבלטת הלוגו של הרץ בעמוד הבית של אתר אל על".

תגובת אל על: "אל על תמשיך לפעול בנחישות לקידום התיירות לישראל, גם בעת הזו ותמצא את השותפים המתאימים על מנת לעשות זאת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: