אא

בואינג ציינה 60 שנות פעולה עם מדינת ישראל

באירוע חגיגי במעמד סגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית של בואינג, ג'ים אלבו ונשיא בואינג ישראל, דוד עברי.

Shutterstock Shutterstock

חברת בואינג ציינה אתמול 60 שנות שיתוף פעולה עם מדינת ישראל, באירוע חגיגי במעמד סגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית של בואינג ג'ים אלבו ונשיא בואינג ישראל דוד עברי. באירוע נכחו בכירי תעשיית התעופה והתעשיות הבטחוניות, וביניהם מנכ"ל אל על חיים רומנו, מנכ"ל קונטיננטל איירליינס אבי פרידמן, מנכ"ל משרד הבטחון פנחס בוכריס.


סגן נשיא בואינג ונשיא החטיבה הצבאית של בואינג ג'ים אלבו אמר, "לחברת בואינג מחויבות ארוכת שנים למדינת ישראל, וחוגגת עתה שישים שנות שיתוף פעולה. מי ייתן ונמשיך לחגוג ביחד כל שישים שנה מוצלחות כאלו". כמו כן בירך אלבו את אל על, "שותפתנו הנאמנה, שכבר קבעה שיאי תעופה, כדוגמת החצייה הראשונה של האוקיאנוס האטלנטי באמצעות מטוס דו-מנועי".


הטקס המרגש נחתם במתן אות הוקרה לטייס הקרב לו לנארט, המפקד הראשון של טייסת מטוסי הקרב הראשונה של חיל האוויר הישראלי, אשר בתור בוגר המארינס האמריקאי הגיע לישראל בהתנדבות והוביל את משימות הקרב הראשונות של חיל האוויר ביחד עם עזר וייצמן, מודי אלון ואדי כהן. לנארט, בן 87, הגיע במיוחד לאירוע לציון שישים שנות פעילות משותפת בין בואינג לישראל, וקיבל מאת ג'ים אלבו ונשיא בואינג ישראל דוד עברי בולים מיוחדים שחברת בואינג הנפיקה במיוחד, המציינים את שיתוף הפעולה האמיץ לאורך השנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: