אא

מינוי חדש בסייבר ישראל: אורית קניגסברג תשמש כ-CIO

קניגסברג בעלת ניסיון עשיר בעולם הטכנולוגיה תשמש כאחראית על ניהול מערך הפרויקטים, המוצרים והטכנולוגיה בסניף החברה בישראל. "מגיעה לתפקיד מלא אתגרים. המטרה היא להביא חדשנות בכלים ופתרונות שיטיבו עם קהל הלקוחות"

| |

שינויים במערך התפקידים של סייבר ישראל. אורית קניגסברג מונתה לאחרונה כ-CIO החדשה בחברה, זאת במסגרת הליך שינויים מקיף אותו עוברת החברה בשנתיים האחרונות, אשר נועד לחזק בה את הצד הטכנולוגי.

קניגסברג (49, נשואה+5), המתגוררת בזיכרון יעקב, מגיעה לתפקיד לאחר ארבע וחצי שנים, בהן שימשה כסמנכ"ל ומנהלת חטיבת יישומים במלם, במסגרתם עסקה ביישומי SAP, BI, ניהול מסמכים ועוד. קודם לכן ניהלה קניגסברג את חטיבת הממשלה בחברת נס טכנולוגית.

במסגרת התפקיד החדש בסייבר, קניגסברג תשמש כאחראית על ניהול מערך הפרוייקטים, הטכנולוגיה, והמוצרים של סייבר ישראל, אשר תכלול גם את מערך התפעול הטכנולוגי מול הלקוחות, לרבות איתור פתרונות לשוק תעשיית הנסיעות והתיירות, כגון חבילות לסטרטאפים ישראליים או מתן פתרונות מצד סייבר העולמית.

"אני מגיעה לתפקיד מלא אתגרים", סיפרה קניגסברג בשיחה עם "פספורטניוז" עם כניסתה לתפקיד החדש. "כמי שמגיעה מעולם ה-IP ופחות מעולם הביזנס, אני סבורה שיש לסייבר את היכולת הטכנולוגית להביא לחדשנות בכלים ופתרונות אותם אנו מביאים ללקוחות".

עוד הוסיפה קניגסברג לספר על ביקורה זה מכבר בסניף החברה בבריטניה, ממנו למדה רבות, כך לטענתה. "הביקור בסניף היה מאוד מעשיר. הרגשתי שקיים גב חזק מאוד לסייבר מבחינת המוכנות הטכנולוגית ויהיה מאוד מאתגר מבחינתי להביא לארץ את הפתרונות והיכולות הללו".

אורית קניגסברג. "מרגישה שקיים גב חזק מאוד לסייבר מבחינת מוכנות טכנולוגית"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: