אא

עובדת השבוע של "פספורטניוז": ליליאן ברוך

משמשת כיד ימינו של המנכ"ל, אהובה על ידי חבריה ובעיקר מובילה לגל של הזמנות חזרות. היכרות עם מנהלת שירות הלקוחות של חברת "אוטו יורופ" מזה 19 שנים, אשר לטענת עמיתיה רק משתבחת עם השנים. מנכ"ל החברה, עמי צוקר: "העובדת עם תודעת השירות הכי גבוהה שפגשתי"

| |

כמדי שבוע אתר "פספורטניוז" ממשיך לבחור את מצטייני תעשיית התיירות. והפעם: היכרות עם מנהלת שירות הלקוחות המסורה של חברת השכרת הרכב "אוטו יורופ", ליליאן ברוך, הסוגרת קרוב לשני עשורים (19 שנה) בחברה. 

אין מדובר על צירוף מקרים שהשאיר את ברוך בחברה, אלא כפי שמעידים עמיתיה לעבודה ומשפחת צוקר, בעלת העסק, על אשת מכירות יוצאת דופן ומעבר לכך, על בן אדם נוח ונעים הליכות המסוגל בשיחת טלפון אחת לשבות אחריו לקוחות.

"יצא לי לעבוד עד היום עם לא מעט אנשים בענף, אבל עם יד על הלב, עובדת כמו ליליאן לא פגשתי", מבהיר עמי צוקר, מנכ"ל אוטו יורופ, המוסיף להלל ולשבח את האחרונה. "מדובר על עובדת שנמצאת איתי מיום הקמת החברה והפכה לחלק בלתי נפרד ממנה. לעניות דעתי, התפקוד שלה בתחום שירות הלקוחות הוא ללא דופי ואף מעבר לכך. אין בתחום השכרת הרכב במדינת ישראל, מישהו עם תודעת שירות כמו של ליליאן ועל כך מגיעה לה מלוא ההערכה".

כשנשאלת ברוך עצמה לפשר השהות הממושכת במקום עבודתה הממוקם באחד ממתחמי אזור התעשייה של בני ברק כיום, היא משיבה. "אוטו יורופ בשבילי זה בית ומשפחה שנייה לכל דבר. את עמי אני מכירה עוד ממקום העבודה הקודם שלנו בחברת השכרת רכבים אחרת. כשהוא החליט להקים את אוטו יורופ, הוא הציע לי להצטרף ומאז אנחנו ביחד. יש לי חיבור מיוחד למקום הזה".

ליליאן, מה כל כך משך אותך בתחום השכרת הרכבים?

"זה ענף מאוד דינאמי שגורם לסיפוק גדול. העבודה היא אמנם מאוד סיזיפית בשירות הלקוחות, אבל יש בה גם משהו ממכר. כשאתה מייצג את הלקוחות שלך ומקבל מהם פידבק חיובי בסופו של יום, אחרי טיול או חופשה מוצלחת, זהו הדבר הכי טוב שיש. תוסיף לזה את העובדה שמדובר בעסק משפחתי עם אווירה אינטימית, ותבין עד כמה כיף לי כאן. אני באמת מרגישה שהפכתי לחלק מהמשפחה וזה עושה לי טוב על הלב".

ברוך משמשת במסגרת תפקידה בחברה כאחראית על כל נושא השוברים, תנאי חברות ההשכרה בחו"ל, הדרכת עובדים וכן משמשת כיד ימינו של המנכ"ל, עמי צוקר, שמספר. "כל עובד שמגיע אלינו לחברה, הכיסא הראשון שהוא נצמד אליו הוא של ליליאן. ברגע שהוא עבר את אישורה, אני יודע שאפשר להתקדם הלאה".

ואם זה לא מספיק, עמיתיה של ברוך בחברה, מספרים על עובדת מסורה המובילה לאחוז נכבד של הזמנות מצד לקוחות חוזרים. "אנשים נהנים מהשיחה וההירתמות שלה לעזרה בטרם החופשה. אין ספק שעובדת כמוה היא נכס לכל חברה".

מעוניינים גם אתם להמליץ על עובדים מצטיינים בענף? שלחו מייל ל[email protected] ואולי גם העובדים שלכם יזכו לכתבה.

ליליאן ברוך. "

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: