אא

אל על ו JetBlue מבקשות לאשר הסכם קוד שייר ביניהן

לשתי החברות הסכם אינטרליין משותף שנחתם ב- 2010 ומאפשר לנוסעי אל על להזמין טיסות המשך בחברת JetBlue, ההסכם החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ליעדי JetBlue ברחבי ארה"ב

| |

אל על וחברת התעופה האמריקאית JetBlue  הגישו למשרד התחבורה בארה"ב בקשה לאישור הסכם קוד שייר ביניהן .

לאל על ו JetBlue הסכם אינטרליין משותף שנחתם ב- 2010 ומאפשר לנוסעי אל על להזמין טיסות המשך בחברת JetBlue. הסכם הקוד שייר החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל- 35 מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית.

בכפוף לאישור הרשויות, עם אישור הסכם הקוד שייר בין שתי חברות התעופה, יוכלו נוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון יעדים רחב מנמלי התעופה של ניו יורק- JFK, וניוארק, ומשם לישראל. ההסכם מאפשר לאל על לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה ב- 35 היעדים הכלולים בהסכם הקוד שייר, הכוללים בין השאר את בוסטון, שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, יוסטון, וושינגטון, פאלם ביץ'.

ג'ט בלו פועלת כיום ב-86 ערים ברחבי ארצות הברית, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית.

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות עם חברת התעופה JetBlue, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב אשר פותח בפני הנוסע הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לצפון אמריקה ומשקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל."

רובין הייס, מנכ"ל JetBlue: " אנו שמחים להדק את שיתוף הפעולה עם אל על, שותפה חשובה של JetBlue מזה שנים רבות. שיתוף הפעולה החדש יהפוך את הזמנת הטיסות עבור לקוחותינו לפשוטה עוד יותר." 


בתמונה מטקס החתימה באל על בשנת 2010 (מימין לשמאל): עמיקם כהן- יו"ר אל על, אלעזר שקדי- מנכ"ל אל על, דיוויד ברג'ר- מנכ"ל ג'ט בלו, דיוויד בארנט- הקונסול הכללי בשגרירות ארה"ב בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלJetBlueקוד שייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: