אא

בפארק אפולוניה בהרצליה נחנכה פינת פיקניק נגישה לאנשים עם מוגבלויות

הפינה הוקמה בסיוע רשת מלונות דן ועמותת נגישות ישראל, והטקס נערך בנוכחות עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן ויובל וגנר, מנכ"ל עמותת נגישות ישראל, שקרא לחברות נוספות להרתם להתאמת אלפי אתרים נוספים בארץ לנגישים לבעלי צרכים מיוחדים.

Shutterstock Shutterstock
עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, אמר בארוע: "כרשת הפועלת למען שילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית, אנו גאים לקחת חלק בהפיכתה של פינת החמד בפארק אפולוניה למקום נגיש. החבירה לעמותת נגישות ישראל היא טבעית ביותר עבורנו ומהווה חלק מהאג'נדה החברתית של רשת דן במסגרתה אף אימצנו את חברי המשלחת הפראולימפית של אולימיאדת הנכים."

יובל וגנר, מנכ"ל עמותת נגישות ישראל, אמר בארוע כי ברחבי הארץ פזורים עוד אלפי מקומות בהם נדרשת התאמה לנגישות לבעלי צרכים מיוחדים והביע תקווה כי חברות נוספות יירתמו אף הן לנושא.

בארוע נכחו עוד רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת דן וחברי הנהלת הרשת, רדו רוזנטל, מנכ"ל התאחדות הספורט לנכים, נציגי רשות הטבע והגנים וחברי עמותת נגישות ישראל. המשתתפים חנכו את פינת הפיקניק עם כוסות שמפניה, מיץ תפוזים ותותים. יובל וגנר העניק תעודות הוקרה לעמי הירשטיין ולרפי בארי והביע את תודתה של עמותת נגישות ישראל לרשת דן.

פינת הפיקניק החדשה כוללת מקומות חנייה לרכבים בעלי תו נכה ובצמוד אליהם שולחנות פיקניק ומקומות ישיבה מרווחים, המוצבים על פני משטח בטון נוח וחלק. את הפינה מעטרים עצי אורן והיא צופה אל הים התיכון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: