אא

אשת טורס מקימה מרכז טלפוני תיירותי באשקלון

המרכז, אשר הוקם בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר, יספק תעסוקה לכ- 100 עובדים תושבי אשקלון והסביבה. המרכז עתיד להיפתח במהלך חודש אפריל 2009. קליטת כוח האדם וההכשרה החלו כבר בימים אלו.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות "אשת טורס" מקימה בימים אלה באשקלון מרכז טלפוני ואינטרנטי לשיווק מוצרי תיירות לציבור הישראלי בארץ ובעולם.

המרכז מוקם באשקלון במסגרת תוכנית מרכז השקעות להגברת תעסוקה באזור הדרום, והוא יספק עבודה לכ- 100 עובדים תושבי אשקלון והסביבה . במקביל להקמת המרכז, יגויסו לחברת "אשת טורס" עובדים מאשקלון והסביבה. "אשת טורס" תשקיע בפיתוח ובהכשרה של כוח אדם ייעודי מהאזור, ותקנה להם מקצוע בענף התיירות.

המרכז יוקם באזור התעשייה הצפוני באשקלון, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר הכוללת רכש המבנה, שיפוצו התאמה ורכישת מערכות תקשורת, מחשוב ובקרה. בנוסף, יזכה המרכז לתמיכה ממשלתית ב – 5 השנים הראשונות להקמתו בהיקף כספי של כ- 6 מיליון ₪.

המרכז עתיד להיפתח במהלך חודש אפריל 2009. קליטת כוח האדם וההכשרה החלו כבר בימים אלו. המרכז יופעל ע"י חברת הבת של "אשת טורס", "אשת מרכזים טלפונים בע"מ" וישרת חברות תיירות נוספות וחברות תעופה בישראל.

"אשת טורס" מתכננת לפתוח בהמשך באשקלון מחלקה נוספת, אשר תתמחה במכירת טיסות ומוצרי תיירות לישראל עבור הציבור היהודי בצפון אמריקה ואירופה. לצורך זה ננצל את ההתפתחויות הטכנולוגיות והמסחריות האחרונות המאפשרות מכירת טיסות ללא תלות בנמל המוצא של הקטע הראשון בטיסה, וייתן שירות 24 שעות ביממה במספר שפות על ידי טלפון אינטרנטי.

בני וקנין, ראש העיר אשקלון: "הקמת מוקד מכירות של חברת אשת טורס באשקלון, הינה ברכה לעיר ולתושביה. אשת טורס הינה חברת התיירות הדומיננטית ביותר בארץ לשיווק תיירות פנים, ואני מקווה שיחד איתה נביא לשיתופי פעולה שישימו את אשקלון על מפת התיירות. בנוסף, הקמת מוקד המכירות יביא איתו פוטנציאל משרות הנותנות מענה לנשים וסטודנטים – המשוועים בימים אלו לעבודה ומהווים אחוז ניכר ממחפשי העבודה בעיר".

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "בעשור האחרון מתחולל תהליך של שינויים טכנולוגיים ומבניים בענף התיירות המוביל למעבר של חברות התיירות הגדולות לפריפריה. תהליך זה ראינו במדינות כמו בריטניה, בהם מרכזי התיירות עזבו את לונדון ויצאו לפריפריה או בארה"ב בהם מרכזי נתינת השירות עזבו את גבולות ארה"ב בכלל למדינות כמו הודו. נראה כי לאחרונה נטיית הציבור הינה להזמין חופשות באמצעות הטלפון והאינטרנט, במקום קשר אישי ובלתי אמצעי עם סוכן הנסיעות השכונתי. העלויות הנמוכות באשקלון של שכר הדירה, ארנונה, כוח אדם וכן הסיוע הממשלתי יאפשרו לאשת טורס להוריד את עלויות התפעול של מרכזי ההזמנות התיירותיים. אנו שמחים שניתנה בידינו הזדמנות זו לפעול למען התפתחות האזור ואנו קוראים לשאר חברות התיירות להשתמש בשירותי המרכז באשקלון ולעבור לאזור הדרום."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: