אא

חשש לעליית מחירים: התאחדות המלונות נגד כוונה להטיל מס על מלונות ים המלח

ההתאחדות נאבקת בימים אלו כנגד החלטה במסגרת חוק ההסדרים המטיל על בתי המלון באזור להשתתף בסכום של עד 5 מיליון שקלים בהגנת ים המלח. בהתאחדות טוענים כי ההחלטה עלול להוביל לעלייה משמעותית במחירי בתי המלון בסביבה ודורשים מהממשלה לפעול לפתרון

| |

התאחדות המלונות במאבק על מלונות ים המלח. בימים אלו מנהלת ההתאחדות מאבק כנגד רשויות המדינה על מנת לטרפד החלטה במסגרת חוק ההסדרים על הטלת מס בשווי 5 מיליון שקלים בשנה על בתי המלון המצויים בתחום שיפוטה של המועצה האזורית תמר.

בהתאחדות חוששים כי הטלת המס השנתי, במידה ואכן תתממש תוביל להעלאות מחירים בבתי מלון בים המלח, וזאת בניגוד מוחלט למסקנות ועדת בר-ניר ע"י הממשלה שקבעה כי יש להוזיל את התשומות בבתי המלון לשם הורדת המחירים.

עוד מוסיפים וטוענים בהתאחדות כי בכוונת המדינה להביא לכך שבתי המלון למעשה ישלמו תשלום כפול על הגנות ים המלח, קרי פעם אחת דרך תשלום הארנונה ופעם נוספת בתשלום ישיר. לטענתם, לא הגיוני שהמס המוטל הוא לא על כלל העסקים באזור ים המלח, אלא רק על בתי המלון.

גורמים בהתאחדות אומרים: "הנהנים היחידים מהחלטות הממשלה לפיתרון הביניים והקבע בים המלח הם מפעלי ים המלח וממשלת ישראל. הניסיון כעת להפוך את בתי המלון לשותפים בעלויות היצור של המפעלים הוא אבסורד אחד גדול".


ים המלח. התאחדות המלונות יוצאת במאבק למען מלונות האזור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: