אא

קובי קרני: "פשיטת רגל מוסרית של לשכת מארגני תיירות נכנסת"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות מגיב לראשונה על המעבר הדרמטי של מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, ללשכת מארגני תיירות נכנסת: "הפעולה של הלשכה מגעילה, אינטרס צר, סוכני הנסיעות יורים לעצמם ברגל"

| |

בהתאחדות סוכני הנסיעות כועסים מאד על המהלך של לשכת מארגני תיירות נכנסת, שממנה כמנכ"ל את מנכ"ל ההתאחדות המתפטר יוסי פתאל.

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני מתייחס לראשונה לדרמה, שפורסמה לראשונה ב'פספורטניוז': "העניין הוא לא יוסי שהתפטר, זכותו של כל בן אדם לעשות מה שהוא חושב לנכון. אבל לשכת מארגני תיירות ירדו לשפל מדרגה מוסרי". קרני מוסיף עוד ואומר כי "הלשכה מורכבת בחלקה הגדול ממשרדי נסיעות שעוסקים גם בתיירות יוצאת, במו ידיהם הם יורים ברגל שלהם ושל כל הענף. אבל אני לא מתפלא שזו הדרך של מנהיגי הלשכה, הם עושים זאת הרבה זמן לא מהיום, אני לא מתפלא על שום דבר. זו פשיטת רגל מוסרית של לשכת מארגני תיירות".

על עתידו כממלא תפקיד ציבורי בענף, לאור מה שקורה, אומר קרני: "מי שממלא תפקיד ציבורי בענף זה לא על מנת לקבל שכר. אם אנשים לא פועלים למען הציבור, בסיטואציה שנוצרה אני שואל את עצמי האם להמשיך בתפקיד ציבורי למען ציבור שאני לא יודע להגדיר אותו. נכון שישנם הרבה אנשים טובים בענף, שעבורם שווה לפעול ולהגן על האינטרסים, אבל זו שאלה שאני צריך לחשוב עליה".

האם המעבר של יוסי לצד השני פוגע בהתאחדות סוכני הנסיעות?
"בסך הכל לכל בן אדם יש תחליף. אבל הידע שיוסי צבר במשך כל השנים, הפך אותו לאחד המומחים הגדולים בענייני יאט"א. אף אחד לא מכיר חלק גדול מהבעיות מול יאט"א וההגבלים העסקיים, שיוסי שוחה בהם. הנזק הוא ישיר, אין חוכמות. אתה מתמודד עם בעיות כל החיים, הפעולה של הלשכה פשוט מגעילה, אנשים עם אינטרס צר שלא מעניין אותם אף אחד ושהעולם יתפוצץ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: