אא

בוחן טכנולוגי : אפליקציית הנסיעות TripCase של חברת סייבר

אפליקציית ה TripCase היא סנונית מרעננת בנוף הרווי של אפליקציות התיירות הצומחות באזורנו חדשות לבקרים. היכולת לסנכרן ולנהל את הטיולים בזמן אמת ובאופן מקבילי (הן מהנייד והן מהחשב האישי - כולל יכולת לתת לצד שלישי לנהל עבורך את הנסיעה) מוסיפה רבות ומהווה כלי ראוי (בייחוד לנוסע העסקי)

||| |||

קשה לנו לתאר שרק לפני 15 שנה השתמשנו בפלאפונים ניידים כתחליף לטלפונים הביתיים הנייחים וראינו במכשיר הקטן והמוזר הזה פלא טכנולוגי.

שני עשורים מאוחר יותר והפלאפונים הפכו להיות זמינים, מהירים ובייחוד חכמים. עולם התיירות כמו שאר התעשיות העולמיות המסורתיות לא נשאר אדיש ולמרות שלא מדובר בעולם הייטקי מסורתי אנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך מואץ של הסתגלות ואימוץ טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לצד שלל אפליקציות מגוונות המוצעות לנו להורדה לנייד ופועלות לצד אתרי אינטרנט המסורתיים. בעולם רווי אפליקציות קשה להתעלם מאפליקציית הנסיעות של חברת סייבר שהושקה בפברואר 2013 אך הולכת וצוברת אצלנו בארץ בחודשים האחרונים תאוצה וקהל משתמשים שבוי בייחוד במגזר העסקי.

TripCase היא אפליקציה חכמה הפונה ללקוח הקצה (B2C) ומאפשרת לו לנהל את כל ההזמנות הנוגעות לנסיעתנו ממקור מרכזי אחד (קרי: האפליקציה) ללא צורך בהדפסה מיותרת של דפים (ירוק וידידותי יותר לסביבה) או צורך לזכור או לנהל הזמנות מספקים או מקורות מסחריים שונים במספר יישומים. אהבנו לגלות שהאפליקציה מעניקה למשתמש אפשרות להוסיף ולקשר באופן אוטומטי או ידני אלמנטים רבים ומגוונים הנוגעים לנסיעתו מהזמנת טיסה, הזמנת מלון, נסיעה ברכבת ואף אתראה על פגישה מתוכננת או ארוחת ערב שנקבעה. Feature נחמד נוסף שראינו הוא האפשרות ליצור קשר בלחיצה אחת עם סוכנות הנסיעות של הנוסע כולל אפשרות לקבלת מסמכים נדרשים וצפייה בהערות חשובות שהושמו על מסמכים אלה ע"י סוכנות הנסיעות מבעוד מועד. האפליקציה תומכת כמובן באפשרויות שיתוף מגוונות ואפשרות לקבלת הודעות Push שנשלחות למכשיר על פי הגדרה (במכשירים נתמכים בלבד) באופן אוטומטי מהספקים השונים. הודעות כגון: שינויים בטיסה, עיכובים, ואחרות מסייעות לנוסע העצמאי אך בייחוד לנוסע העסקי לנהל את הזמנים שלו באופן אופטימלי – כלי חשוב ביותר למי שהזמן שלו חשוב ויקר ערך !

אפליקציית TripCase נמצאת בשימוש בלמעלה מ 100 מדינות ובשלב הנוכחי תומכת רק בשפה האנגלית. בסייבר מבטיחים ששפות נוספות ייתמכו בשנה הקרובה.

המלצת Passport Tech : אפליקציית ה TripCase היא ללא ספק סנונית מרעננת בנוף הרווי של אפליקציות התיירות הצומחות באזורנו חדשות לבקרים. היכולת לסנכרן ולנהל את הטיולים בזמן אמת ובאופן מקבילי (הן מהנייד והן מהחשב האישי - כולל יכולת לתת לצד שלישי לנהל עבורך את הנסיעה) מוסיפה רבות ומהווה כלי ראוי (בייחוד לנוסע העסקי).

אנו סבורים ש TripCase היא אפליקציה מצוינת שאין ספק שאם חברת סייבר תמשיך להשקיע בה ולפתחה היא תעמוד בקרוב מאוד בשורה אחת עם אפליקציות מוכרות ומובילות אחרות כגון: TripIt ודומיה.

ציון: 9/10 בסולם Passport Tech

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: