אא

איזי ג'ט תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לפריז

החל מסוף מרץ 2015, תפעיל שלוש טיסות שבועיות בין שני היעדים במחיר התחלתי של 45.99 יורו לכיוון !

| |

לא עוצרת .

איזי ג'ט,  הודיעה כי החל מה- 30 במרץ 2015, היא תפעיל שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב לנמל התעופה שארל דה גול שבפריס, זאת בהתאם להסכם שנחתם עם רשות התעופה האזרחית של צרפת - Direction Générale de l’Aviation Civile - DGAC.   הטיסות, אשר מוצעות למכירה כבר עכשיו באתר easyJet.com ובאפליקציה, יופעלו בימים שני, רביעי ושבת לאורך כל השנה. המחיר ההתחלתי לטיסות מתל אביב לפריס הוא 45.99 יורו (כולל מסים, כיוון אחד).     

היעד החדש יהפוך לתשיעי שאיזי ג'ט מפעילה מתל אביב ויאפשר ליותר מחצי מיליון נוסעים בשנה לטוס לישראל וממנה ב-37 טיסות שבועיות. איזי ג'ט מפעילה כיום טיסות מתל אביב למדינות בריטניה, שוויץ, גרמניה ואיטליה.    

ניל סלאוון, המנהל מסחרי של איזי ג'ט - ישראל:   "אנו מרוצים מהחלטת רשות התעופה האזרחית הצרפתית - DGAC. פריז הנה יעד נהדר המתווסף לרשת היעדים שאיזי ג'ט מפעילה מתל אביב. השירות החדש יאפשר גישה נוחה במחירים משתלמים לאלה הטסים למטרות עסקים, נופש או מבקרים חברים ובני משפחה. פתיחת קו תל אביב - פריז מדגישה את מחויבותה של איזי ג'ט לשוק הישראלי ובכוונתנו להמשיך להציע לנוסעים הישראלים יעדים שהם חפצים בהם. החלטת רשות התעופה האזרחית הצרפתית הינה ניצחון לצרכנים בישראל ובצרפת, כמו גם לתעשיית התיירות בשתי המדינות. אנו מצפים להפעלת הטיסה הראשונה שלנו בין פריז לתל אביב באביב 2015 ולהשקעות נוספות בישראל".   איזי ג'ט הפכה לחברת התעופה אשר רשמה את הגידול המהיר ביותר בנמל התעופה בן גוריון. פתיחת הנתיב החדש היא חלק מהאסטרטגיה של איזי ג'ט להפוך לחברת התעופה השנייה בגודלה בשוק הישראלי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: