אא

התאחדות המלונות למארגני התיירות: "יאווירת עכורה וחשדנות של מלונות מול סוכנים"

במכתב לעמי אתגר מתריע על המשך הפרות הסכם בין הלשכה להתאחדות. על מה מתלוננים המלונות ?

| |

התאחדות המלונות שלחה מכתב התרעה ללשכת מארגני תיירות בישראל, על הפרות ההסכם לטענתה בין חברי הלשכה למלונות.

שמוליק צוראל מנכ"ל התאחדות המלונות, שיגר בחודשיים האחרונים שני מכתבים קשים בנושא זה, כאשר האחרון היה בסוף השבוע שעבר לעמי אתגר מנכ"ל הלשכה המסיים את תפקידו.

בין השאר, טוען צוראל כי בהתאחדות המלונות ממשיכים לקבל פניות ממלונות, המתריעים על כך שסוכנים חברי הלשכה " דורשים ממלונות לקבל חדר חופשי לכל 15 חדרים משולמים, ולא 20 כפי שמופיע בהסכם". צוראל מציין בהקשר זה, כי הדבר מעמיד בסימן שאלה את ערכו של ההסכם בין הצדדים, ואומר כי: "אם סוכנים יכולים לדרוש דרישות שלא ע"פ ההסכם, ולהתנות ההתקשרות בתנאים שונים, הרי מה הטעם בעצם קיומו של ההסכם ?".

עוד נטען כי הסוכנים דורשים לקבל אחוזי תמריץ גבוהים מ-1.1% מהמוסכם בהסכם. בנוסף מתלוננת התאחדות המלונות כי הסוכנים מבטלים קבוצות מתוך סדרה מוזמנת, "לכאורה ביטול ע"י הלקוח, ולמעשה נמצא כי הקבוצות הועברו ללינה לבית לחם". עוד מדגיש צוראל כי:" אני שב ומדגיש את האווירה העכורה והחשדנות, הנוצרת במלונות אל מול תופעות אלו".

צוראל מבקש עוד מהלשכה כי :" תעמידו את חברי הלשכה על חומרת התופעות, ועל הצורך בשמירת כללי ההסכם גם על ידי חברי הלשכה. עשו זאת ובכתב, כך שנוכל להציג מכתבכם לחברינו, לשימושם בשעת מחלוקת עם חבריכם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: