אא

הופסקו זמנית החיפושים אחר טיסת "אייר אסיה" שנעלמה

בעקבות רדת החשכה באזור הופסקו למספר שעות החיפושים אחר המטוס אשר צפויים להתחדש בשעות הבוקר. שר התחבורה האינדונזי: "החיפושים יתחדשו. במידה ומזג האוויר יאפשר זאת". מנכ"ל "אייר אסיה" צייץ בטוויטר: "תודה על המחשבות והתפילות. עלינו להישאר חזקים"

| |

שעות ספורות חלפו מאז נעלמה הבוקר טיסת QZ8501 של חברת התעופה "אייר אסיה" שהייתה בדרכה מאינדונזיה לסינגפור ועליה 162 נוסעים ואנשי צוות, ועדיין אין חדש. עם רדת החשכה באזור אסיה, החליטו רשויות התעופה, החירום וההצלחה במדינה להשהות את החיפושים ולחדשם בשעות הבוקר "במידה ומזג האוויר יאפשר זאת", כך לדבריו של שר התחבורה המקומי לסוכנות הידיעות אי-אף-פי.

במסיבת עיתונאים שכינסה חברת התעופה נמסר כי המטוס היה אמור לכלות את מלאי הדלק שלו. אולם לטענת החברה, לא נשלחו אותות מצוקה מכיוון מטוס החברה מדגם איירבוס A-320.

מנכ"ל חברת אייר אסיה, טוני פרננדס, צייץ בטוויטר בתגובה לדיווחים בכלי התקשורת. "תודה על המחשבות והתפילות שלכם. עלינו להישאר חזקים ברגעים אלה". בנוסף פירסמה החברה הודעה רשמית בה ציינה כי מחשבותיה נתונות עם עם משפחות הנוסעים.

לטובת מאמצי החיפוש הוקצו עד עתה שני מטוסים של חיל האוויר האינדונזי וספינות מקומיות. החיפושים מתרכזים לעת עתה באזור ים ג'אווה, מדרום-מערב למחוז קלימנטן. גם סינגפור הציעה עזרה בחיפושים יחד עם מדינות נוספות, כאשר בין היתר גם בבית הלבן סיפרו כי הנשיא אובמה תודרך בנושא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: