אא

מיקרוסופט וגוגל מצטרפות לעתירה כנגד חסימת גישה לאינטרנט אלחוטי במלונות

מיקרוסופט וגוגל הצטרפו השבוע לעתירה המשפטית שהגישה ענף המלונאות האמריקנית לרשות האמריקאית לחסום אורחים משימוש בנקודות חמות של Wi -Fi אישיות בבתי מלון.

מוקדם יותר השנה הוועדה הפדראלית לתקשורת קנסה את רשת מלונות Marriott ב 600,000 דולרים על שימוש בציוד רשת מתוחכם שהושם בבתי המלון שלה ברחבי ארה"ב ומטרתו היה למנוע ממכשירי האורחים גישה ל נקודה חמה המאפשרת גלישה דרך הנתב האלחוטי הנייד ע"מ שישתמשו ברשתות ה Wi-Fi שלה בתשלום. כמענה לעתירה רשת Marriott הודיעה ל FCC שהגנת אורחים חשובה לה מכל וכל מטרתה היא להגן כדבריה על האורחים השוהים אצלה מפני "נקודות חמות אלחוטיות סוררות " . הקבוצה הדגישה כי עתירתה לא מבקשת פסק דין על אישור השימוש במשבש אותות (שבבירור אינו מותר על פי הכללים של ה- FCC ) אבל ביקשה את הכרת ה FCC לכך שהזכות לספק שירות Wi-Fi מאובטח ואמין לאורחים יוגדר לכל דורש כהנחת יסוד שלהם . בתגובה לכך אמרו בענף המלונאות האמריקנית שההפרה שביצעה Marriott מונעת מאנשי עסקים - במיוחד משתתפים בכנסים – את האפשרות לחיבור מהיר ואמין יותר מאשר הרשת הפרטית של המלון .

בעתירת ההצטרפות של מיקרוסופט צוין שלא רק שרשת Marriott פגעה בלקוחותיה היא גם לא בדקה שהמשבשים שהושמו ברחבי המלונות שלה יכולים לשבש מגוון רחב יותר של מכשירים המסוגלים לחסום, לשבש , או להפריע לתקשורת רדיו מורשה ולכן טענתה של הרשת הוגדרה כ"לא רלוונטית". גוגל גם היא התנגדה לעתירה בהגשה שלה וטענה ש "למרות שגוגל מכירה בחשיבות של הרשת לקבל גמישות לניהול הרשתות שלהם, הנ"ל אינו מתיר לה את הזכות לפגוע בגישה או לבצע חסימה לרשתות מורשות אחרות, במיוחד כאשר מגמתם או התוצאה של הפרעה שבוצעה ברשת מטרתה להתערב ולגבות תשלום לכיסה הפרטי".

התאריך האחרון להצטרף לעתירה נסגר ביום שישי האחרון ועתה על ה FCC לקבל החלטה חשובה האם לקבל או לדחות את בקשתם של העותרים?, אך אין לנו ספק שהקרב הזה רחוק מסיומו ואנו עוד נשמע רבות אודותיו ואודות המאבק שלנו כצרכנים לדרוש את זכותנו לבחור למי נרצה לשלם על שימוש בנקודות חמות של Wi -Fi בבתי המלון בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: