אא

הישג למד קרוזס: זכתה במקום ה-1 בהיקף המכירות באירופה

החברה המשמשת כנציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות קרניבל שבבעלות משפחת אריסון, גרפה את המקום הראשון בתחרות הנוגעת להיקף המכירות השנתי ביבשת אירופה. מנכ"ל מד קרוזס, ענת סמובסקי: "המבחר הרחב שברשותנו אל מול האוכלוסייה המגוונת מהווה יתרון לחברה"

| |

ישראל על המפה - גם בענף השיט. חברת הפלגות הנופש "מד קרוזס" זכתה לאחרונה בתואר של כבוד - מקום ראשון בהיקף מכירות ליבשת אירופה בשנת 2014. מדובר בהישג בעל ערך יוצא דופן עבור החברה המשמשת בישראל כנציגת המכירות של תאגיד שיט התענוגות "קרניבל" שבבעלות משפחת אריסון.

הזכייה בתואר מגיעה על רקע נתונים מעודדים המצביעים על עלייה 7% בישראל ו-20% בעולם בתחום השיט והפלגות הנופש, אולם בחברה ובענף הקרוזים בכלל מעוניינים להמשיך את מגמת העלייה גם השנה במטרה לראות כמה שיותר ישראלים מבלים בספינות תענוגות ומפליגים ליעדים שונים ברחבי העולם.

מנכ"ל מד קרוזס, ענת סמובסקי, שקיבלה את הפרס הראשון בטקס רב משתתפים על גבי אוניית הנוסעים "קוסטה מדיטראנה" סיפרה במעמד קבלת הפרס כי "המבחר הרחב שברשותנו, אל מול האוכלוסייה המגוונת מהווה את יתרון החברה. השאיפה שלנו לחשוף את אפשרות החופשה המשתלמת והנפלאה הזו היא בכמה שיותר בתי אב".

בתמונה: מנכ"ל מד קרוזס, ענת סמובסקי (שלישית משמאל) מקבלת את הפרס הראשון ולצידה נציגי חברת קוסטה (Costaָׂׂ). צילום: באדיבות חברת קוסטה

New layer...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: