אא

דרמה באל על: יו"ר ועד העובדים התפטר מתפקידו

עו"ד ליאור קזימירסקי הודיע הבוקר במפתיע במהלך ישיבת מועצת העובדים בדבר ההתפטרות. הסיבה: חילוקי דעות במועצת העובדים באשר לדרך הטיפול בתאגיד אליו הועברו 8 אחוזים ממניות החברה לעובדים בעת ההפרטה. "הגעתי למסקנה כי לא ניתן להמשיך ולפעול במצב הדברים הנוכחי

| |
בוקר דרמטי בחברת אל על. יו"ר ועד העובדים, עו"ד ליאור קזימירסקי הודיע היום (שני) במפתיע, במהלך ישיבת העובדים, כי הוא מתפטר מתפקידו. הסיבה כלשונו נעוצה במצבה של חברת האחזקות בנאמנות של עובדי אל על, בה הוא אמור לשמש מתוקף תפקידו גם כיו"ר התאגיד.

במכתב ששלח היום קזימירסקי לכל עובדי אל על מסר האחרון כי "עם כניסתי לתפקיד שמתי לנגד עיני מטרה לטפל בשני נושאים עיקריים, הראשון חתירה להסכם עבודה ארוך טווח והשני שאינו פחות בחשיבותו בעיני, הוא טיפול מידי בשורת נושאים קריטיים שהוזנחו בשנים האחרונות". 

לדבריו, אחד הנושאים המרכזיים עסק במצבה של חברת האחזקות בנאמנות של עובדי אל על, חברה שהוקמה ב-2003, ערב הפרטת החברה והנפקת מניותיה בבורסת תל-אביב.

גורם באל על מציין בהתייחס לנושא התאגיד כי "מדובר בתאגיד ששאליו הועברו מניות חברת אל-על מהמדינה ערב ההפרטה, מניות אשר חולטו לפני מספר שנים על ידי בנק לאומי. כיום, אין בתאגיד מניות, כסף ואו נכסים לקיים עצמו ולשלם חובותיו, ובמצב זה יחד עם העובדה כי אין לדירקטורים ביטוחים מתאימים, נוצר ככל הנראה הכרח לביצוע שינוי". 

קזימירסקי הגיב להחלטה ואמר: "חילוקי הדעות במועצת העובדים לגבי דרך הטיפול בתאגיד הביאו אותי למסקנה כי לא ניתן להמשיך ולפעול במצב הדברים הנוכחי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלועד עובדי אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: