אא

אל על נערכת לפתיחת הקו החדש לבוסטון: מכירת הכרטיסים תחל מחר

החל מיוני הקרוב תפעי החברה שלוש טיסות ישירות בשבוע אל היעד. מנכ"ל אל על, דוד מימון: "רואים ערך אסטרטגי בחיזוק הפעילות בצפון אמריקה. מאמינים כי בוסטון תהפוך ליעד נופש פופולארי של משפחות ישראליות". המחיר: החל מ-1399 דולר בקיץ ו-1049 דולר בסתיו

| |

בעוד קצת יותר מחצי שנה זה קורה - טיסת הבכורה הישירה של אל על לבוסטון תצא לדרך (28/6).

עד אז בחברה יתמקדו בהליך מכירת הכרטיסים שיפתח החל ממחר (שלישי) לקהל הרחב במחירים של החל מ-1049$ בעונת הסתיו (בין ה-21/8 עד ה-10/10ׂׂׂ) והחל מ-1399$ בעונת הקיץ (28/6-20/8). הטיסות יתבצעו בתדירות של שלוש טיסות שבועיות במטוסי בואינג 767-300.

באמצעות תוספת היעד החדש של אל על תשלים החברה מניין של כ-34 טיסות שבועיות בלו"ז הקיץ שלה ליעדי צפון אמריקה, הכוללים בין היתר את ניו-יורק, לוס אנג'לס וטורונטו. בנוסף, במסגרת הסכמי קוד שייר של אל על עם חברת ג'ט-בלו (JetBlue) ניתן יהיה להגיע למגוון יעדי המשך ביבשת כמו שיקגו, פילדלפיה, דאלאס, טמפה, אורלנדו, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ועוד.

מנכ"ל אל על, דוד מימון, התייחס להשקת הקו העתידי החדש ואמר: "אל על רואה ערך אסטרטגי בחיזוק הפעילות בצפון אמריקה. במסגרת זו, שמה החברה כמטרה להתרחב ולצמוח בקווי הטיסה ליבשת, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של המגזר העסקי והתיירותי תוך טיפוח תנועת התיירות לישראל. בוסטון היא יעד פופולארי מאוד לתנועה העסקית וכעת עם פתיחת הקו, אנו מאמינים כי יהפוך גם ליעד נופש פופולארי של משפחות ישראליות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימוןבוסטון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: