אא

גוליבר: איילה רווח מונתה לסמנכ"ל השיווק ואונליין

החברה המתמחה בעולמות התיירות והנופש באינטרנט הודיעה על מינוייה של רווח, ששימשה בתפקידיה הקודמים במגוון תפקידי שיווק. מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן: "הצטרפותה של איילה מסמל את המשך מגמת החיזוק שלנו בתחום הדיגיטל התיירותי והמסחר המקוון"

| |

פנים חדשות בגוליבר. החברה המתמחה בעולמות תיירות ונופש באינטרנט, אשר בבעלותה מותגים כמו: טרווליסט, קומפס, חוליו ועוד, הודיעה לאחרונה על מינוייה של איילה רווח לתפקיד סמנכ"ל השיווק והאונליין החדשה של האתר.

רווח בוגרת תואר ראשון (B.A) בפילוסופיה והיסטוריה מאוניברסיטת ת"א ובוגרת תואר שני (M.A) בתקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים, נחשבת לבעלת ניסיון עשיר בתחום השיווק. בין תפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"ל השיווק של מותג הילדים "מוגורי" וכמנהלת השיווק של מוזיאון ישראל בירושלים.

מנכ"ל אתר התיירות גוליבר, זיו רוזן, התייחס למינוייה של רווח ואמר: "הצטרפותה של איילה לחברה מסמל את המשך מגמת החיזוק שלנו בתחום הדיגיטל התיירותי והמסחר המקוון. גוליבר היא שחקנית דיגיטלית מובילה בענף התיירות הישראלי ושאיפתנו היא שגם ב-2015 נמשיך את ההובלה עם פיתוחים מתקדמים, ממשקי משתמש שמבינים את הצרכן ושיתופי פעולה פורצי דרך באינטרנט ובמובייל". בנוסף, כיהנה בשורה של תפקידי ניהול בתחום הדיגיטל, כסמנכ"ל מוצרים בחברת אל-ג'ובס וכמנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: