אא

SmartNet תספק לרשת מלונות דן מחשבים ניידים לשימוש אורחי המלון לגלישה באינטרנט

רשת מלונות דן וספקית האינטרנט האלחוטי SmartNet יחלו בשיתוף פעולה ולפיו אורחי מלונות הרשת, שירכשו זמן אוויר לגלישה באינטרנט האלחוטי ברחבי המלון, יקבלו בהשאלה מחשב נייד. עלות השירות: 70 ש"ח ליום לשימוש באינטרנט האלחוטי והמחשב מושאל בחינם.

Shutterstock Shutterstock
רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת מלונות דן ובועז ארבל, מנכ"ל ספקית האינטרנט האלחוטי SmartNet, חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יוכלו אורחי רשת מלונות דן לקבל בהשאלה מחשבים ניידים, ללא תשלום, ולהתחבר לאינטרנט בקלות מכל מקום במלון 24 שעות ביממה. עלות הגלישה ברשת האינטרנט האלחוטי במלונות היא 70 ₪ ליום, והמחשב הנייד, כאמור, מושאל ללא תשלום.

בשלב הראשון יסופקו לרשת מלונות דן 25 מחשבים ניידים, בהשקעה ראשונית של 50 אלף ₪, ויוצבו במלונות המלך דוד, דן תל אביב, דן אילת, דן פנורמה חיפה ודן בוטיק ירושלים. בהמשך יורחב השירות לכלל מלונות הרשת בהדרגה וההשקעה תגדל בהתאם.

השירות החדש יאפשר גם לאורחים שאין ברשותם מחשב נייד לגלוש באינטרנט מהחדר בנוחות ובפרטיות מירבית. המחשבים מותאמים במיוחד לגלישה אלחוטית באינטרנט וכוללים מצלמת אינטרנט איכותית, תוכנות מסנג'ר וסקייפ והגדרות אבטחת מידע קשיחות.

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת דן, אמר היום: "רשת מלונות דן מציעה ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר ומעניקה חווייה כוללת לאורחיה בכל שלב באירוח. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים על מנת לשמור על מעמדנו כמובילי תחום השירות בענף המלונאות בישראל, מזה שנים ארוכות. SmartNet שותפה ותיקה ומוערכת של רשת מלונות דן ושירותים מתקדמים מסוג זה מוכיחים, כי טכנולוגיה היא בהחלט כלי נוסף העומד לרשותנו על מנת לשדרג את חוויית האירוח. אנו מאוד גאים להיות המלון הראשון בארץ, המציע שירות מסוג זה לאורחיו. אנו מעריכים שזהו נדבך טכנולוגי חדשני שישדרג את היכולות השרותיות של רשת דן הן לאורחינו העסקיים והן לקהל התיירים".

בועז ארבל, מנכ"ל SmartNet , ציין כי "השימוש באינטרנט כבר מזמן אינו נחלתם הבלעדית של אנשי עסקים ובעלי מחשבים ניידים. בעידן בו הצורך להיות מחובר ומעודכן בכל רגע נתון, האינטרנט הפך למצרך חוצה מגזרים ואוכלוסיות, המעניק ערך מוסף לאורחים מעבר לחבילת השירותים הקונבנציונלית, שמעניקים בתי המלון. הפעלת השירות תאפשר לרשת "דן" לספק גישה לאינטרנט עבור כל האורחים במלון על מנת שיוכלו להתעדכן בחדשות, לשוחח עם בני משפחה וחברים "אונ-ליין", כפי שהם רגילים לבצע בביתם. מניסיוננו הרב בתחום אנו מזהים, כי זהו ערך מוסף חשוב מאוד למלונאים בתקופה, בה כל מלון מנסה לבלוט על רקע מתחריו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: