אא

התקדמות במו"מ בין דיזנהאוז לבי.סי.די טראוול האמריקאית

במסגרת תשקיף שדיווחה לבורסה ציינה אי.די.בי פיתוח כי:"ביום 25 בדצמבר נחתם הסכם הבנות בין אי.די.בי תיירות לבין צד שלישי למכירת אחד מתחומי הפעילות של קבוצת התיירות"

התקדמות במו"מ בין דיזנהאוז לחברת בי.סי.די טראוול האמריקאית עפ"י גורמי תיירות בשוק האמריקאי הקשורים לבי.סי.די.כבר תקופה ארוכה ששוק התיירות חורש שמועות לגבי עסקאות כאלה ואחרות וזאת למרות שעד היום לא נחתמה לבסוף שום עסקה.

אי.די.בי פיתוח מציינת בתשקיף המדף שהגישה לבורסה כי:" ביום 25 בדצמבר נחתם הסכם הבנות בין אי.די.בי תיירות לבין צד שלישי למכירת אחד מתחומי הפעילות של קבוצת התיירות. הצדדים מנהלים מו"מ לעריכת הסדר סופי. אין ודאות כי המו"מ יבשיל לכדי הסכם סופי או כי העסקה תושלם".עפ"י השמועות שנופצו בשוק מעורבת בעסקה גם חברת בי.טי.סי. עדיין לא ברור לפי מקורות בארה"ב המתווה הסופי של העסקה אם תיסגר.

עסקה כזו עוד מצריכה עדיין אישורים רבים. מו"מ עם תאגיד בנקאי זר לרכישת מטוס נוסף - עפ"י התשקיף, ישראייר מנהלת מו"מ לרכישת מטוס נוסף לחברה. עפ"י הדיווח :"ביום 24 בדצמבר אישר דירקטוריון אי.די.בי תיירות, מתווה למימון מחדש של חובות קבוצת התיירות, לרבות הלוואה שנטלה ישראייר שלהבטחתה משועבדים מטוסים באופן שיאפשר לישראייר גם רכישת מטוס נוסף".

הפרט המעניין עוד שעולה מהתשקיף עוסק ברכישת מטוס נוסף. עפ"י הדיווח אי.די.בי תיירות מנהלת מו"מ מתקדם עם תאגיד בנקאי זר לשם מימוש מתווה המימון האמור. עוד עולה מהדיווח כי אי.די.בי תיירות מצויה במגעים עם קרן סקיי להסדרת התשלומים שהיא חייבת לה, לרבות דמי הצלחה בגין שירותי הניהול שנתנו על ידי קרן סקיי לאי.די.בי תיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: