אא

012 מבית פרטנר מאמצת את הרפורמה בזירת האינטרנט הקווי

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר: "אני מודה לאבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת ואנשי המשרד על השקת אחת הרפורמות החשובות ביותר בשוק התקשורת אשר נועדה להרחיב את התחרות בענף ולהסיר חסמים"

| |
לרגל הרפורמה 012 הודיעה על השקת "אינטרנט  One" :
100 מגה ב- 100 ₪ גם ספק וגם תשתית במקום אחד, ההצעה מגלמת חסכון של עד כ-700 ₪ בהוצאה השנתית.

פרטי ההצעות
חבילת תשתית וספק אינטרנט במהירות של עד 100 Mb ב- 100 ₪ בלבד לחודש -  לאחר שנה 120 ₪
חבילת תשתית וספק אינטרנט במהירות של עד 15 Mb ב- 89 ₪ בלבד לחודש - לאחר שנה 109 ₪
 

 כיצד מצטרפים להצעת אינטרנט One של 012?

  • לקוחות המעוניינים להצטרף להצעה המשולבת "אינטרנט One" - תשתית + ספק אינטרנט , יוכלו לעשות זאת על ידי פניה למוקד שירות הלקוחות או על ידי השארת פרטים באתר החברה. במוקד השירות של החברה הוקם צוות ייעודי המעניק שירות, נותן מענה טכני, מציף קשיים העלולים להיגרם מול בעלי התשתית ועומד בקשר רציף עם משרד התקשורת.
  • החברה תיצור קשר עם בזק ולאחר קבלת אישורם אשר אמור להתקבל תוך מספר דקות, יושלם תהליך הרישום במערכות החברה ותשלח ללקוח הודעת SMS המודיעה על סיומו המוצלח של התהליך והצטרפות לאינטרנט One.
  • לקוח שאין בבעלותו ציוד קצה מתאים, יוכל ליהנות מציוד קצה אשר יושכר לו ללא עלות למשך השנה הראשונה על ידי 012. החל מהשנה השנייה עלות ההשכרה תעמוד על סך 9.90 ₪ לחודש.

 
לדברי חיים רומנו, מנכ"ל החברה: "אני מודה לאבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת ואנשי המשרד על השקת אחת הרפורמות החשובות ביותר בשוק התקשורת אשר נועדה להרחיב את התחרות בענף ולהסיר חסמים. קבוצת פרטנר תמשיך להוביל את שוק התקשורת הסלולרית והקווית כאחד. אנחנו ערוכים ומוכנים ליישם את הרפורמה לטובת הציבור בישראל".

איציק בנבנישתי, משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר ציין כי: "אנו ערוכים ליישום הרפורמה ומקווים כי בימים הקרובים יושלמו ההסדרים הסופיים עם בעלי התשתיות, באופן שיאפשר תחרות פתוחה והוגנת בין כל החברות בענף, לטובת הלקוחות. 012 מבית פרטנר תאפשר לציבור הרחב לקבל שירות אינטרנט מהיר, ללא חסמים בירוקרטים ופיצול מלאכותי בין ספקי תקשורת וספקי תשתית"

 

 חיים רומנו

 

איציק בנבנישתי, צילום סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: