אא

משרד התיירות ישקיע 17 מיליון שקל בשיווק ישראל בארה"ב

נציגי משרד התיירות, בראשות מנכ"ל המשרד, שאול צמח, יפגשו בימים הקרובים עם גורמי תיירות, אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל בארה"ב, במטרה לפעול לחיזוק ולשימור תנועת התיירות מצפון אמריקה, אשר ניצבת במקום הראשון בתיירות לארץ, עם 700 אלף תיירים בשנת 2008.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח ובכירי מינהל השיווק במשרד התיירות, יצאו היום לארה"ב, ויפגשו עם גורמי תיירות ותקשורת מקומיים ומנהלי לשכות משרד התיירות באמריקה, כדי לתאם את תוכנית השיווק, שמטרתה לחזק את תנועת התיירות מצפון אמריקה לישראל, אשר נחלשה בעקבות המשבר הכלכלי העולמי והמבצע בעזה. התוכנית תחל בתקופה הקרובה, בעלות כוללת של 17 מיליון שקל.

הקמפיין בצפון אמריקה יצטרף לפעולות השיווק האינטנסיביות של משרד התיירות אשר יחלו בימים הקרובים גם בגרמניה, רוסיה, איטליה וצרפת בעלות נוספת של 26 מיליון שקל, במטרה למצב את ישראל כיעד בטוח ואטרקטיבי לתיירות.

כן יפגשו נציגי המשרד עם מנהיגים, מעצבי דעת קהל ואנשי תקשורת מובילים בעולם הנוצרי, במסגרת הכנס השנתי של התקשורת והמנהיגות הנוצרית שיפתח מחר בנשוויל, טנסי. ביריד צפויים להשתתף כמדי שנה, למעלה מ- 6,000 אנשי תקשורת נוצריים, בהם תחנות טלוויזיה ורדיו מרכזיות, מעצבי דעת קהל ואנשי דת, המופיעים בפני מיליוני צופים ברחבי העולם.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "המבצע בעזה, המשבר הכלכלי העולמי והתחרות שנוצרה בעקבותיו בין המדינות, על ליבו של התייר הפוטנציאלי, יצרו מציאות חדשה קשה ותחרותית ומי שרוצה לזכות בלב התייר חייב להתאים את עצמו למציאות זו. משרד התיירות יפעל בחודשים הקרובים מול משרד האוצר לתגבור תקציבי השיווק בכל המדינות המרכזיות לתיירות לישראל".

יש להדגיש כי התיירות מצפון אמריקה, ניצבת במקום הראשון בתיירות לישראל, עם 700 אלף תיירים שביקרו בישראל בשנת 2008 - גידול של כ- 16% לעומת שנת 2007. כ- 50% מתיירות זו הינה נוצרית - אוונגליסטית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: