אא

בית המשפט האמריקני אישר את הסכם הטיעון שחתמה אל על עם משרד המשפטים בארה"ב

במסגרת הסכם הטיעון, שאושר ע"י דירקטוריון אל על ב- 21/1/2009, התחייבה אל על להודות כי ביצעה עבירה על דיני ההגבלים העסקיים בארה"ב והייתה מעורבת בתיאום מחירים בתחום שירותי הובלה אווירית של מטענים ותשלם 15.7 מיליון דולר.

Shutterstock Shutterstock
בית המשפט האמריקני אישר ביום ד', 4/2/2009, את הסכם הטיעון שנחתם בין חברת אל על ומשרד המשפטים בארה"ב, ולפי התחייבה אל על להודות כי ביצעה עבירה על דיני ההגבלים העסקיים בארה"ב וכי היתה מעורבת בתיאום מחירים בתחום שירותי הובלה אווירית של מטענים אל ארצות הברית וממנה, בתקופה שבין ינואר 2003 ובין לפחות פברואר 2006 וכן לשלם קנס של 15.7 מיליוני דולר . כמו כן התחייבה אל על להמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם משרד המשפטים בארה"ב במסגרת החקירה.

משרד המשפטים בארה"ב התחייב במסגרת הסדר הטיעון שלא להגיש אישומים נוספים כנגד חברת אל על או עובדים ונושאי משרה של החברה בהווה ובעבר ביחס לעבירות על דיני ההגבלים העסקיים בארה"ב, אשר נעשו בתחום שירותי הובלה אווירית של מטענים לפני מועד החתימה על הסכם הטיעון.

ההסכם כאמור קיבל את אישורו של בית משפט פדראלי בארה"ב.

בהמשך להחלטת דירקטוריון חברת אל על מיום 25 במאי 2008 בדבר רישום הפרשה בדוחות הכספיים בסך של כ- 20 מיליוני דולר ארה"ב, הודיעה החברה כי בעקבות הסכם הטיעון שנחתם היא צפויה להקטין את ההפרשה שביצעה בספרים בכ- 5 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: