אא

התאחדות המלונות למפלגות: ״שלבו במצעים את ההכרה בחשיבות התיירות״

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "אנחנו מצפים מהמפלגות בישורת האחרונה שלקראת הבחירות, להביע מחויבות לתמיכה בתיירות כתעשייה בעדיפות לאומית ולפעול לקידומה אחרי הבחירות"

| |

התאחדות המלונות פנתה  אל ראשי המפלגות בבקשה לשלב במצעים את ההכרה בחשיבות התיירות לכלכלה הישראלית ולתעסוקה ואת חשיבותה במערך ההסברה של מדינת ישראל.
המפלגות מתבקשות להתחייב להגדלת הסיוע הכספי לתיירות ולסיוע רגולטורי להפחתת הביורוקרטיה לאחר שתקום הממשלה, להתחייבות לפיתוח אתרים ותשתיות, להגדלת ההשקעה בתקציבי השיווק ולהקמת מערך לאומי משלב של הממשלה והסקטור הפרטי לפיתוח התיירות (רשות שיווק).

 "הגענו למאני טיים. אנחנו מצפים מהמפלגות בישורת האחרונה שלקראת הבחירות, להביע מחויבות  לתמיכה בתיירות כתעשייה בעדיפות לאומית ולפעול לקידומה אחרי הבחירות, כי כשכולם מדברים על ההוצאות הנדרשות בישראל, לבריאות, לחינוך, לדיור ולרווחה, אנחנו מציעים פתרון להגדלת ההכנסות ומענה לתעסוקה בפריפריה: בערד, בדימונה ובבאר שבע", כך אומר היום נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן

כחלק מהמאמץ לקדם את התיירות, תתפרסם השבוע מודעה בעיתונות, הכוללות אמירות תמיכה, של רוב ראשי המפלגות מוועידת המלונאים, או מנסיבות אחרות, ואלה הן:  

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "מדובר בתעשייה, אשר מייצרת מקומות עבודה, מחוללת צמיחה ויוצרת חיבור בלתי אמצעי בין לישראל לעולם". 

ח"כ יצחק הרצוג: "התיירות הינה מנוף עצום ובעל משמעות אדירה לפיתוח הכלכלה".

ח"כ יאיר לפיד: "תעשיית התיירות בישראל מספקת עשרות אלפי מקומות עבודה בפריפריה ובמרכז".

משה כחלון: "ענף התיירות הינו מענפי הכלכלה החשובים והמכניסים בעולם ובעל השפעה משמעותית על התל"ג.

ח"כ אביגדור ליברמן: "אני וחברי מפלגתי מוצאים חשיבות רבה בעידוד התיירות בישראל, התורמת לכלכלת ישראל ולתדמיתה בעולם".

ח"כ דר' חנא סוויד: "תעשיית התיירות היא עוגן בפיתוח כלכלי של כל מדינה, ובישראל גם כלי חשוב למימוש אחוות העמים והדתות".

ח"כ יעקב ליצמן: "בעבודה נכונה ובפעילות ממוקדת מול הציבור הישראלי והרשויות, ניתן לפתח פלטפורמות נכונות לטובת התיירות ולרווחת אזרחי ישראל".

לדברי גונן: "מדינת ישראל היא ממותגי התיירות החזקים בעולם. למרות שאנחנו בעיצומו של משבר בתיירות הנכנסת, בעזרת רצף פעולות נכונות - גם הפעם אנו שורדים ונחזור לצמוח. אנחנו התיירנים מצפים מהממשלה החדשה, שתקום, להעמיד את משרד התיירות בראש המשרדים הכלכליים ולהקצות לו את המשאבים התקציביים הדרושים. תעשיית התיירות יכולה להוביל את המשק לנתוני צמיחה ולייצר עוד ועוד מקומות תעסוקה, אם רק המדינה תשקיע ונהפוך ל- TOURIST NATION''.

כחלק מהמאמץ של הרגע האחרון להביא את העיסוק בתיירות למרכז הזירה הציבורית, יפגוש השבוע 'פורום המלונאיות' של ההתאחדות, הכולל את המנהלות הבכירות בענף, שורת פוליטיקאיות. 

כמו כן, מקיימים ראשי ההתאחדות, במהלך השבועות האחרונים, פגישות רבות עם פוליטיקאים כדי להזכיר את הערך הרב של התיירות למשק ולתעסוקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: