אא

נחנך מרכז הזמנות חדש למכירת חופשות שיט

אודי שנבל מנכ"ל קרוזיט: "מרכז ההזמנות החדש שלנו הוקם על מנת להפוך את חופשת השייט לחופשה המועדפת על הקהל בישראל"

| |

חברת התיירות קרוזיט, המתמחה בחופשות שיט בעולם, הודיעה על פתיחת מרכז הזמנות לשיווק ומכירה של חופשות שיט ברחבי העולם. מרכז ההזמנות החדש משמש One stop shop בתחום הקרוזים הבינלאומיים המרכז את הידע בנושא חבילות השיט בחברות בעולם ובהן רויאל קאריביאן, נורוויג'ן קרוז ליין, קרניבל קרוז, קוסטה, MSC ועוד. 

במרכז ההזמנות החדש ניתן יהיה להזמין חופשת שיט באניות קרוזים ובשייט נהרות המותאמות אישית ללקוח, בחבילות "הכול כלול" המשלבות הפלגה, טיסה והסדרי לינה. החברה פועלת ממשרדיה ברמת השרון ובחיפה והיא מעסיקה עשרה יועצי שיט. 

שוק ההפלגות צומח בישראל עם גידול מתמיד של 30% בכל שנה. בעבר חופשות אלה היו מתאימות במיוחד לקהל מבוגר, אך כיום מרבית הישראליים בהפלגות הן משפחות עם ילדים, שגילו את חווית הכול-כלול.

 אודי שנבל מנכ"ל קרוזיט: "מרכז ההזמנות החדש שלנו הוקם על מנת להפוך את חופשת השייט לחופשה המועדפת על הקהל בישראל. היצע ההפלגות לישראלים הינו רחב ומגוון ומתאים לכל גיל וכל כיס וכל עונות השנה, בעונת חורף היעדים הפופולאריים ביותר הם ההפלגות לקאריביים, ובקיץ ובעונות החגים ההעדפה הברורה היא להפלגות בים התיכון ובאירופה, בעיקר מנמלים בברצלונה וברומא". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: