אא

מד קרוזס: ״עליה ניכרת במספר הישראלים המפליגים לקרוזים מהמזרח הרחוק"

בחברת הקרוזים, מדווחים על עליה בשנת 2014 של 200 אחוז בהשוואה ל 2013 במספר הישראלים שהפליגו מיעדים במזרח הרחוק, תעשיית הקרוזים העולמית מוערכת בכ-40 מיליארד דולר. תאגיד קרניבל בשליטת מיקי אריסון חולש על כ-49% מתעשיית השיט העולמית

| |

נתונים חדשים של חברת הפלגות הנופש "מד קרוזס" מצביעים על גידול מרשים במספר הישראלים שהפליגו מיעדים במזרח הרחוק באוניות הנופש של השיט "פרינסס".

בשנת 2014 נרשמה עליה בשיעור של 200 אחוז במפליגים למזרח הרחוק בהשוואה לשנת 2013. בשנת 2015 נצפית עלייה נוספת של 50 אחוז ביחס לשנת 2014.

הפלגות הנופש נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בסדר גודל של 7% בעולם ובעלייה משוערת של 20% בישראל. לדברי חברת מד קרוזס, שביעות רצון הלקוחות מתחום זה עומדת על כ- 80%. בשנת 2014 בחרו 21 מיליון איש בשיט תענוגות כחופשה שלהם ברחבי העולם, מתוכם כ-50 אלף ישראלים. תעשיית הקרוזים העולמית מוערכת בכ-40 מיליארד דולר. תאגיד קרניבל בשליטת מיקי אריסון חולש על כ-49% מתעשיית השיט העולמית.

בחברת מד קרוזס מהמובילות בישראל בתחום השייט מדגישים כי, מפעילי הטיולים המאורגנים הבינו את הפוטנציאל הטמון בשילוב הפלגה ביעדים במזרח והביקוש לקבוצות מאורגנות, וכי  יותר ויותר אנשים מגלים את האופציה של הכרת יבשת אסיה באמצעות שיט תענוגות. חברת השיט פרינסס, הקימה תשתית של הפלגות מגוונות ליבשת זו, ובכללן הפלגות שיוצאות מנמלי טוקיו וקובה ביפן. מבחר הפלגות לסין ודרום מזרח אסיה כולל: סינגפור, תאילנד, וייטנאם, הונג קונג טאיוואן, דרום קוריאה.

מנכ"לית חברת מד קרוזס, ענת סמובסקי: "הפלגות נופש משלבות טיול גיאוגרפי עם בתי מלון ברמה של 5 כוכבים וקולינריה משובחת. חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: