Makam-Teaser

הסינים קבעו: ברשת מלונות דן מוכנים לתיירים הסינים

רשת המלונות זכתה בפרס CTW Award בשל איכות השירות והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני ביריד התיירות ITB SHANGHAI. הפרס ניתן על ידי מכון המחקר האקדמי בחקר התיירות היוצאת מסין

הפרס שמלונות דן זכתה מטעם מכון COTRI. צילום: מלונות דן

רשת מלונות דן זכתה בפרס יוקרתי CTW Award בשל איכות השירות והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני ביריד התיירות הבינלאומי הגדול בסין ITB SHANGHAI. הפרס הוענק למלונות דן על ידי מכון COTRI – China Outbound Tourism Research Institute: מכון המחקר האקדמי בחקר התיירות היוצאת מסין, בשיתוף עם ענק סוכנות התיירות המכוון Ctrip.

הרשת זכתה בפרס בשל פיתוח המוצר וחווית האירוח המותאמת לצרכיהם של התיירים מסין בתחרות בינלאומית בה לקחו חלק מאות מלונות מכל רחבי העולם. לפני 3 שנים הרשת השיקה קונספט אירוח ייחודי לתיירים מסין הידוע בתור "מלונות דן מארחים בברכה את חברינו הסינים".

במסגרת המהלך רשת מלונות דן הקימה מחלקה ייעודית המטפלת בשוק הסיני, בניהולו של רועי קרייזמן, ויצרה מערך שיווקי פעיל בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות בסין.

שלדון ריץ, מנהל תפעול מלון המלך דוד ירושלים, דניאל פדרמן, ראש אגף דיגיטל במלונות דן, רפי בארי סמנכ"ל שיווק ומכירות במלונות דן, רועי קרייזמן מנהל שיווק ומכירות לשוק הסיני במלונות דן ואלי נחמיאס מנהל תיירות נכנסת ברשות לפיתוח עיריית ירושלים עם נציגים מסוכנות התיירות הסינית Ctrip. צילום: מלונות דן

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן: "אנו גאים על קבלת הפרס היוקרתי שהוא למעשה הכרה בהצלחת המהלך שיזמנו כבר בשנת 2013 כשזיהינו את הפוטנציאל העתידי של תנועת התיירים מסין לישראל ופיתחנו עבור שוק זה מוצר בהתאמה אישית כדי לענות על כל הצרכים של התיירים הסינים. בנוסף לקונספט האירוח הקפדנו להבין את צרכי השיווק בעולם הנסיעות הסיני והתאמנו את מערך השיווק וההפצה בהתאם"