שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אחרי 12 וחצי שנים באל על מתוכן 4 שנים כמנכ"ל החברה, דוד מימון פורש. הבוקר התקיימה מסיבת עיתונאים שבה סיכם קדנציה סוערת וגם בישר על ביטול המותג אפ. צפו בסרט ובחידושים שהציגה החברה

אחרי 12 וחצי שנים באל על מתוכן 4 שנים כמנכ”ל החברה, דוד מימון פורש. הבוקר התקיימה בבית העיתונאים בבית סוקולוב בת”א מסיבת עיתונאים שבה מימון סיכם קדנציה סוערת במיוחד.

לצד פרידה אישית, מימון הציג את תכניותיה החדשות של אל על. הבשורה העיקרית היא: ביטול מותג הלואו קוסט אפ. “על אף הצלחת המותג אפ ששינה את הרגלי צריכת הנופש בלרנקה, קייב, פראג וברלין ויעדי מזרח אירופה בשל ריבוי המותגים, הוחלט לייעל את תהליכי העבודה ולאחד את יעדי אירופה על מנת לייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על”.

עוד אמר מימון, “אנחנו משקיעים כסף ענק בשיפור חוויית הלקוח. אל על מיישרת קו עם חברות התעופה המובילות בעולם”.

 

מימון בישר במסיבת העיתונאים גם על פתיחת קו חדש לסן פרנסיסקו כפי שנחשף אתמול לראשונה בפספורט

לקריאה על החידושים שהציגה אל על הבוקר כולל ביטול מותג ה-UP הקליקו כאן

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה