אא

דיזנהאוז בי.טי.סי רכשה את פעילות אלגומה

חברת התיירות רכשה את פעילות חברת התוכנה אלגומה סיסטמס המתמחה בפיתוח והפצת פתרונות תוכנה לענף התיירות. עודד חודורוב: "החלטנו לרכוש את אלגומה בזכות ההון האנושי הקיים, הידע והניסיון המוכח בתחום התיירות"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קבוצת דיזנהאוז בי.טי.סי, רכשה את פעילות אלגומה סיסטמס המתמחה בפיתוח והפצת פתרונות תוכנה אתרים ומוצרים לענף התיירות והנסיעות. חברת אלגומה נחשבת לחברה מהמובילות בישראל בפתרונות יחודיים של פלטפורמה לאתרי מכירה באינטרנט בענף התיירות.

בין לקוחותיה אלגומה נמנים מספר רב של חברות תיירות, לאחר הרכישה אלגומה תמשיך להיות חברה נפרדת ותמשיך לשרת את לקוחותיה בשוק המקומי תחת השם אלגומה סיסטמס 2018. החיבור לקבוצת דיזנהאוז יאפשר, בין היתר, התרחבות של מכירת הפתרונות הטכנולוגיים של החברה ללקוחות מחוץ לישראל. עודד חודורוב, סמנכ״ל הפיתוח העיסקי של הקבוצה מסר: "במציאות של היום ותוך מבט קדימה הטכנולוגיה הפכה להיות חלק מהותי וחשוב ביכולת של הקבוצה להגיע למטרותיה ולהתאים את עצמה לתחרות הקיימת בעולם. החיבור בין קבוצת דיזנהאוז לאלגומה סיסטמס ושילוב הידע והניסיון בין שני הגופים ימשוך את שוק התיירות המקומי קדימה וייצר כלים טכנולוגיים ידידותיים, אמינים ומותאמים לצרכי כל השוק. לאחר שבדקנו מספר חלופות החלטנו לרכוש את אלגומה בזכות ההון האנושי הקיים, הידע והניסיון המוכח בתחום התיירות". אבי קרודו, סמנכ״ל הטכנולוגיות של הקבוצה אשר ינהל את הפעילות החדשה מסר: "עשינו מהלך אסטרטגי  שיטיב עם השוק כולו, הפלטפורמה הקיימת בחברת אלגומה ובמיוחד עובדי החברה יאפשרו לנו להמשיך ולפתח כלים בקידמת הטכנולוגיה בענף תוך שיפור וייעול עבודת הסוכן ופיתוח כלי שליטה ובקרה לטובת הלקוחות. לאחר שנים רבות של היכרות מעמיקה עם עולם התוכנה בענף התיירות, אני מאמין שחיבור יוליד תוצאות טובות". ארין בן אהרון, CTO של החברה, מסר: "אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת דיזנהאוז בי.טי.סי אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה יהיה פורה ושיחד נוכל להצעיד את חברת אלגומה להיות גוף טכנולוגי מוביל עם משפחה של מוצרים טכנולוגיים לענף התיירות בארץ ובעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: