נחתם הסכם: תוספת שכר של 5% לעובדי התחזוקה באל על
בתום מו"מ שנמשך 19 שעות נחתם הבוקר הסכם בין הנהלת אל על לבין ועד עובדי חטיבת התחזוקה בחברה. הועד קרא לעובדים לשוב לעבודה במרץ ובראש מורם: "אל על נמצאת באחת התקופות המאתגרות בתולדותיה. על כולנו לשנס מותניים ולהוכיח לכל העולם ולהנהלה שהשקעה בעובדי התחזוקה היא השקעה משתלמת"
הושג הסכם. נציגי ועד עובדי התחזוקה והנהלת אל על
ועד עובדי התחזוקה באל על חתם הבוקר (ג') עם הנהלת החברה על הסכם מגזרי שייטיב עם שכרם של עובדי חטיבת התחזוקה וישפר את תנאי הפנסיה וההפרשות הנלוות לשכרם. המו"מ נמשך 19 שעות: החל אתמול בשעה עשר בבוקר והסתיים היום ב-5 לפנות בוקר. וזה מה שהושג: *תוספת שכר של 5% לכלל עובדי תחזוקה. 3% מתוכם יינתנו בפעימה מידית ואחוז אחד בשתי פעימות נוספות. התוספת כוללת את כל התשלומים הנלווים, כולל רישיון תעופתי וכל רכיבי השכר. *זוכי מכרז DF יתקבעו על דרגה 38 ולא ירדו שנתיים לדרגה 37. *זמן ביצוע תפקיד ה-ACDC יקוזז מהשנתיים המתנה. לטענת הועד מדובר בתיקון עוול היסטורי. *עזרה לאוכלוסיות חלשות בתחזוקה: הנהלת החברה תשלם מענק חתימה לעובדים הזמניים על סך 3,000 שקלים מיום קבלת תנאי הקביעות. *דרגות לעובדים במחלקת ג/מ, מפעילים, מת"ן ורמ"ח. ומה העובדים נדרשים לתת בתמורה? זה מה שנחתם: *האנגר ובתי מלאכה: משמרת שישי ערב (משמרת הדגל) תבוטל כליל לכל עובדי ההאנגר ובתי המלאכה. במקומה קמה משמרת חדשה של שישי בוקר בעבורה יתוגמלו העובדים כמו משמרת שבת בוקר. *ליין: הרחבה של משמרת קומנדו לעובדי הליין הקצרים במשמרת בוקר. לא רק רק ג/מ שהיו מקדימים בבוקר הקצר ושולחים DF עם 2/3 טכנאים. מהיום כל המקצועות בתוך במשחק. רמ"ח, מת"ן ומפעילים שותפים. בבוקר הקצר בלבד כל מקצוע שולח DF ושלושה טכנאים. בג/מ ישלחו 2 DF עם 6 טכנאים. הכל לפי Priority וותק. כלל העובדים המקדימים הולכים הביתה בעשר בבוקר. *כללי: בנושא ה Ground Handling לעובדים: צו'קים, קונוסים, מזגנים, ג'קים, חיבור וניתוק כבלי מתח חיצוני - יוצאו מתחזוקה. דלק נשאר בידי אנשי התחזוקה מסיבות בטיחותיות ולא יועבר לשום גורם אחר.