אא

אל על: החלה מכירת כרטיסים למחלקת הפרימיום אקונומי החדשה

חברת התעופה משיקה את המחלקה החדשה במטוסי הדרימליינר החדשים ומתחילה היום (שני) את מכירת הכרטיסים בטיסות לניוארק והונג קונג. כמה תצטרכו לשלם כדי לשבת באחד מ-28 המושבים הארגונומים שבמחלקה?

פרימיום אקונומי בדרימליינר של אל על יוצא לדרך. צילום: יח"צ|| פרימיום אקונומי בדרימליינר של אל על יוצא לדרך. צילום: יח"צ||
אל על החלה היום (שני), במכירת כרטיסים למחלקת הפרימיום אקונומי החדשה במטוסי הדרימליינר 787 החדשים של החברה שייכנסו לעילות בחודשים הקרובים. המחלקה מופרדת ממחלקת התיירים באמצעות וילון ומחיצה ומונה 28 מושבים ארגונומיים רחבים (כ-"19 - 48 ס"מ), הניתנים להטיה של "7, של חברת Recaro. המושבים מסודרים בתצורה של 2-3-2 עם מרחב אישי גדול בין המושבים ("38 - 96 ס"מ), בהתאם לסטנדרט הפרימיום אקונומי בעולם ומצויידים במשענת ייעודית לרגליים. כיוונון המושב וכרית ראש, לפי בחירת הנוסעים. לרשות נוסעי המחלקה גם מתלה למעילים, שולחן מתקפל, משטח לקוקטייל, מערכת בידור AVOD מתקדמת של פנסוניק עם מסך בגודל "13 ("12 בשורה הראשונה בלבד), שטחי אחסון, שקע חשמל ו-USB.
מה לגבי השירות? נוסעי המחלקה ייהנו משירות אישי, הכולל מגוון פינוקים: שמיכה מפנקת וכרית עם ציפית מבד, ערכת נוחות איכותית, בקבוק מים אישי ועיתונים. פרימיום בקולינריה נוסעי מחלקת פרימיום אקונומי ייהנו משירות ייעודי ותפריט עשיר, שיוגש בכלים מפורצלן, במהלך הארוחה יוצעו מגוון משקאות חריפים ויינות ממיטב היקבים המובילים בישראל לבחירת האורחים. פרימיום גם לפני הטיסה נוסעי המחלקה יהנו גם מהטבות בשירות הקרקע והכבודה:
  • • כבודת יד - 2 תיקי יד, עד 8 ק"ג ליחידה
  • • שתי מזוודות לבטן המטוס - משקל כל אחת עד 23 ק"ג
  • • בידוק בשדה התעופה - תור ייעודי ללקוחות הפרימיום אקונומי בדלפקי מחלקת התיירים
    והמחירים? חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ומחזיקי כרטיס אשראי פליי כארד יוכלו לרכוש כרטיסים בנקודות. המכירה תתבצע באתר אל על, במוקד אל על ואצל סוכני הנסיעות
יעדי טיסה ומחירים (בטיסות בהן יופעלו מטוסי הדרימליינר):
ניו יורק - EWR הונג קונג
מתי מתחילים לטוס? 29/10/2017 18/3/2018
מחיר $1750 $2038
פליי קארד החל מ-2200 נק' החל מ-2100 נק'
מועדון הנוסע המתמיד החל מ-2800 נק' החל מ-2700 נק'
שדרוג מראש לכל אחד מהיעדים ממחלקת תיירים (Y/S/M/V/K) למחלקת פרמיום אקונומי - 400 נקודות לכיוון וממחלקת פרימיום אקונומי למחלקת עסקים (R) - 600 נקודות לכיוון. החל מספטמבר, טרם כניסתו של המטוס לשרות מלא באל על, יטוס הדרימליינר לאירופה כחלק מתקופת הרצה. בתקופה זו תוצע הושבה במושבי פרימיום אקונומי ללא שירות מלא. עלות ההושבה - $200 או 600 נקודות. חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד זהב, פלטיניום, טופ פלטינה ומחזיקי כרטיסים בתעריפי Y/S/M יהיו זכאים להושבה ללא עלות.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: