אא

צמרת המגזר העסקי וענף התיירות נפרדה אמש מדוד מימון

אל על ערכה, ערב פרידה מרשים למנכ"ל היוצא, שעזב את החברה אחרי 12 וחצי שנים, מתוכן 4 שנים כמנכ"ל. באירוע השתתפו צמרת המגזר העסקי וענף התעופה והתיירות וגם מנכ"לי אל על לשעבר שהגיעו לחלוק כבוד. מי עוד הגיע להיפרד ומה אמר מימון?

צמרת עולם העסקים וענף התעופה והתיירות נפרדה אמש ממנכ"ל אל על היוצא דוד מימוןבאל על עמלו כבר זמן רב על האירוע המושקע, והפיקו ערב הצדעה מרשים למימון, שהיה נרגש מצד אחד, ומנגד משוחרר, כמי שסיים תפקיד מאוד תובעני.

לארוע, שנערך במועדון ה EAST בתל אביב הגיעו: מנכ"לי אל על לשעבר חיים רומנו, עמוס שפירא, יואל פלדשו ודוד חרמש, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט שהגיע במיוחד לארוע רפאט מילצ'רסקי, רוני קוברובסקי נשיא קוקה קולה, משה מנו, גיל סמסונוב וחנן גליקמן ראשי משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, עמית משיח מנכ"ל מקאן, טל גרנות גולשטיין מנכ"לית הוט, לילך אשר טופילסקי מנכ"לית דיסקונט, יעל אנדורן, עו"ד יודי לוי, רוני גת הבעלים של חברת יפאורה, עו"ד דודי תדמור, חיים סלוצקי, דוד קמיניץ לשעבר מנכ"ל אי.די. בי תיירות, מאיר שמיר הבעלים של מבטח שמיר שהיה בעבר מועמד לרכוש את אל על יחד עם אשתו עדינה, קובי קרני יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות,  אחישי גל הבעלים של קבוצת איסתא, עופר חודורוב בעלים ומנכ"ל קבוצת דיזנהויז בי. טי. סי, ארז שמול מנכ"ל קבוצת תלמה תיירות, פיני גינזבורג מבעלי הילל טורס וחבר דירקטוריון אל על, טרי קסל מנכ"ל דיזנהאוז רמה"ש, אפרים פורטיס מנכ"ל חברת אופן סקיי,  דוד עברי נשיא בואינג, בני אשר מנכ"ל חברת מונה טורס, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א, דורון אלמוג, פרופ' רוני גמזו, אברהם ביגר, עו"ד דורי גלקסברג ואשתו הסופרת יעל טבת, זיוה לוריא מנכ"לית איירתור היוצאת, יואב קרני מנכ"ל קבוצת סיגנל טורס, חני סובול מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, אתי גווילי מנכ"לית איסתא, עדית פדן מנכ"לית חברת אופקים, יובל גביש, יעקב הלפרין, ליאור סושרד, ג'ודי שלום ניר מוזס, עמי הראל ראשי הדירקטוריון  - יו"ר אל על אלי דפס, סגנית היו"ר תמי מוזס בורוביץ עם ילדיה, נועה, יריב ונמרוד וכל חברי הנהלת אל על, ובני משפחתו של דוד.

 בשיאו של הערב העניק המנכ"ל היוצא דוד מימון את מפתח אל על למנכ"ל הנכנס גונן אוסישקין, שאמר בדברים שנשא למימון: "נכנסת לפנתיאון של מנכ"לי אל על הטובים שהיו בהיסטוריה של אל על". שותפיו העסקיים וחבריו של דוד מימון ערכו לו סרט פרידה מרגש אשר כלל גם ברכה אישית מריי קונור, נשיא בואינג בין השנים 2010-2017, עימו חתם דוד מימון על תכנית ההצטיידות של 16 מטוסי הדרימליינר החדשים.

 מימון הנרגש לאחר סרט מיוחד שהפיקו באל על לכבודו, אשר אותו סיימו עם הפתעה בדמות ברכה מיוחדת של שלושת ילדיו נשא דברים וסיפר כיצד הגיע לאל על לאחר לחץ 'מתון' של חיים רומנו, פרגן לעובדי אל על, "יש באל על עובדים ומנהלים מהטובים בעולם" והוסיף: "אני נפרד היום מהחברה שהייתה כל עולמי, הכי בבית בעולם, אבל אני חש גם הקלה. בחצי השנה האחרונה הדבר שאני הכי נהנה זה לנסוע בימי שישי בצהריים לבאר שבע לבלות כמה שעות עם אמי וה הסיפוק הכי גדול שיש".

צילומים סיוון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםדוד מימוןכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: