אא

EL AL SPACE: המיזם החדש של אל על

מושבי EL AL SPACE יציעו חווית ישיבה נוחה יותר במחלקת התיירים באמצעות הענקת מרחב רב יותר, והם ימוקמו בקדמת המחלקה וביציאות החירום. מיקי שטרסבורגר: "אנו נערכים להשלמת מהלך כולל בכל צי המטוסים"

EL AL SPACE. צילום: באדיבות אל על EL AL SPACE. צילום: באדיבות אל על
  אל על משיקה את EL AL SPACE, אזור הושבה מרווח במחלקת התיירים בכל צי המטוסים של החברה. המושבים החדשים יציעו חווית ישיבה נוחה יותר במחלקת התיירים באמצעות הענקת מרחב רב יותר, והם ימוקמו בקדמת המחלקה וביציאות החירום בכל מטוסי החברה, 737, 787 ו-777 ולכל יעדי החברה החל מ-29 במרץ 2020. 16 מטוסי ה-787 של אל על לאחר שינוי התצורה יהיו בעלי 70 מושבי EL AL SPACE במחלקת התיירים ויאפשרו שדרוג חווית הטיסה גם ליעדים רחוקים כגון ניו יורק ב-99 דולר לכיוון. הושבה במושבים אלו תינתן ללא תשלום לזכאים בקרב לקוחות היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד, ולנוסעים שרכשו כרטיסי טיסה מסוג FLEX לפי זמינות בעת ביצוע ההזמנה. כמו כן, הושבה ללא תשלום תינתן למחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD PREMIUM במעמד סגירת הטיסה בנמל התעופה בכפוף לזמינות.  
חלום שהתגשם: הדרימליינר של אל על. צילומים: יח"צחלום שהתגשם: הדרימליינר של אל על. צילומים: יח"צ
צילום: יח"צ   הושבה תוצע גם כן לשאר לקוחות החברה במחלקת התיירים בתוספת תשלום החל ממועד ביצוע ההזמנה, ולנוסעים שירכשו כרטיס מסוג CLASSIC תוצע האפשרות לרכוש ההושבה בתוספת תשלום מופחתת, ברכישה מראש. פרט ללקוחות זכאים, עלות ההושבה לכיוון במושבי EL AL SPACE תהיה 39 דולר לבוקרשט, סופיה, לרנקה ואתונה, 59 דולר לשאר יעדי אירופה ו-99 דולר ליעדים ארוכי טווח, לרבות ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, מיאמי וטוקיו. ניתן לבצע את התשלום גם באמצעות נקודות מועדון הנוסע המתמיד. המחירים בתוקף לרכישות עד 30.6.20 עבור טיסות הממריאות החל מ-29.3.20. מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "למדנו על הצורך בהרחבת היצע המושבים המרווחים במחלקת התיירים משיחות ומפגשים עם לקוחותינו המתמידים ואנו נערכים להשלמת מהלך כולל בכל צי המטוסים של החברה ולהשיק את EL AL SPACE. היצע ניכר של מושבים מרווחים במחלקת התיירים יאפשר לאל על להציע, בפרט בטיסות ארוכות טווח שאורכן גם 15 שעות, שדרוג של חוויית הטיסה במחיר משתלם של 99 דולר לכיוון בלבד. נמשיך להתחדש ולשפר את נוחות הטיסה באל על."  
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. צילום: יונתן בלוםמיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. צילום: יונתן בלום
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. צילום: יונתן בלום  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: