אא

Emirates ו-Fly Dubay מרחיבות הסכם קוד שייר: יציעו טיסות מדובאי ליותר מ-100 יעדים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
באיחוד האמירויות ממשיכים לפתח ולהרחיב את תעשיית התעופה למרות משבר הקורונה. בזמן שכאן בישראל ענף התעופה בקיפאון כמעט מוחלט, שתי חברות התעופה מאיחוד האמירויות -אמירייטס איירליינס, חברת התעופה הלאומית של דובאי  וחברת "פליי דובאי", על הארכת והרחבת הסכם קוד שייר שהיה בינהן. על פי ההסכם עליו מדווחות החברות, הן יציעו יחדיו טיסות ישירות ל-108 יעדים בינלאומיים מדובאי. נוסעי חברת Emirates הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, הטסה מדובאי ל-78 יעדים בעולם, יוכלו לטוס גם ל-30 יעדים נוספים של חברת Fly Dubai, שתוכל להציע גם לנוסעיה עוד 78 טיסות של חברת אמירייטס וסך של טיסות ל-108 יעדים בזכות הרחבת הסכם הקוד שייר בין שתי החברות. בהודעת שתי חברות התעופה הן מציינות כי הן תפעלנה לפתיחת יעדים נוספים שנסגרו לטיסות בעקבות משבר הקורונה.

החודש (ספטמבר) אמירייטס כבר תטוס ל-70 יעדים ברחבי העולם בהם ציריך, וינה, אמסטרדם, קופנהגן, דבלין, ניו יורק, סיאול, סינגפור, ג’קרטה, הונג קונג, איסטנבול, לונדון, פריז ועוד. לחברת התעופה מדובר בהישג חשוב בעיקר בשל העובדה כי כבר מדובר ב50% טיסות לעומת לוח הטיסות שלה לפני פרוץ משבר הקורונה.

אמירייטס, הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, חידשה את טיסותיה בחודש יולי. תחילה עם 30 יעדים וכאמור, תעלה ל-70 יעדים. דובאי נפתחה מחדש לתיירים ב-7 ביולי.

אמירייטס, הודיעה לא מכבר כי תחדש את את טיסות הנוסעים לבנגקוק בטיסה יומית בחודש ספטמבר. חידוש הטיסות לבנגקוק מרחיב את הרשת הנוכחית של אמירייטס ל-78 יעדים בינלאומיים, ותציע לנוסעים מרחבי העולם קשר נוח דרך דובאי ליעד התאילנדי הפופולרי.

בנוסף, כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, כדי להגביר את אמון הנוסעים בבטיחות הטיסה, חברת התעופה של האמירויות מציעה כיסוי רפואי מלא ועלויות בגין בידוד צפוי, לנוסעים שיידבקו במהלך הטיסה.

עוד על כל מה שנעשה ומתחדש באיחוד האמירויות, תוכלו להתעדכן בקרוב באתר האון ליין החדש של קבוצת פספורט בשפה האנגלית.

פליי דובאי. צילום: 123rfפליי דובאי. צילום: 123rf
   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטסEmiratesטיסות לאמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: