בסימן חדשנות דלתא איירליינס משיקה קונסיירז' דיגיטלי

תעופה בסימן חדשנות: חברת התעופה שמציעה קונסיירז' דיגיטלי. האפליקציה מציעה שירותים כמו נסיעה לשדה התעופה ומספקת התראות בזמן אמת תוך דאגה לכך שהלקוחות יעברו בלא הפרעות את כל שלבי הנסיעה

צילום: shutterstock

בתערוכה הבינלאומית האלקטרונית לצרכנים CES – 2020, שיתף אד בסטיאן (Ed Bastian), מנכ"ל דלתא איירליינס, את הקהל בתוכניות חברת התעופה לצעד הראשון ביצירת הקונסיירג' הדיגיטלי שלה – על ידי העמקת השותפות עם חברת Lyft. הצעת נקודות מרובות ללקוחות במסגרת אפליקציית Fly Delta בכדי לקשר בין המיילים של Delta SkyMiles לחשבונות של Lyft, תקל על הנוסעים להרוויח מיילים בנסיעות עם Lyft.

אפליקציית Fly Delta משגיחה על משתנים המשפיעים על הנסיעה כמו מזג אויר ותנועה, ואז באופן יזום מציעה שירותים מותאמים שיאפשרו ליום הנסיעה לעבור בקלות.

מנכ"ל דלתא איירליינס אמר בתערוכה: "לקוחות אומרים לנו שהם רוצים שאפליקציית Fly Delta תהפוך ל'בסיס הבית' שיסייע להם לנהל את יום הטיסה שלהם, זו הסיבה שאנחנו מפתחים את האפליקציה לשמש כמלווה האולטימטיבי לכל נקודה במסע שלכם – עם מבט על הרחבת הנוחות והערך של שימוש במיילים כדרך לתשלום עבור השירותים המוענקים על ידי דלתא ושותפותיה."

מחברת דלתא הוסיפו כי השלב הבא יגיע מאוחר יותר החודש, כאשר ב-Fly Delta יושקו תורים וירטואליים כדי להודיע ללקוחות למתי מתוכננת העלייה למושב שלהם במטוס – ולא רק לטיסה עצמה. כל זה בנוסף לשילוב של נתוני המתנה לטיסה של הרשות הפדראלית לתחבורה (TSA) של ארה"ב בשווקים נבחרים, הצעה של בחירת ארוחות מראש ואפשרות לבצע צ'ק-אין אוטומטי.

 

אד בסטיאן. צילום: Chris Rank Studios

 

בסטיאן הוסיף: "במקום לבדוק אפליקציה אחת לתנועה, אחרת לחנייה בשדה תעופה ושלישית לזמני המתנה של ה-TSA, דלתא בונה את היכולת לפשט את הנסיעות על ידי כך שהיא עוזרת לך לנהל את הכול, החל משירות הסעות ובידור בטיסה ועד למשלוח תיקים ומלונות."

ג'ון זימר (John Zimmer), מייסד-שותף של חברת ליפט. "ליפט ודלתא שותפות למחויבות להביא אירוח וחדשנות לקהילות שלנו, זו הסיבה שאנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו ולהתקדם לקראת המטרה שלנו להנהיג בענף מהפכה על ידי יצירת התחבורה הטובה בעולם".

 

נושאים שמוזכרים בידיעה