אא

"לכו אחרי החלום שלכם''

כך אמר דוד פתאל, בעלים ומנכ''ל רשת מלונות פתאל הבוקר (רביעי) במסגרת מפגש מיוחד של ארגון סקול שקיבץ את מנהלי ענף הנסיעות והתיירות לכינוס משותף. פתאל: "זכיתי במהלך השנים לקחת אנשים טובים ולתת להם לעבוד, להעניק להם הרגשה שהם מנהלים את העסק"

(מימין לשמאל): יעקב הרטמן - נשיא ארצי סקול ישראל ובעלים מלון הרטמן טבריה; דוד פתאל - מנכ''ל ובעלים רשת מלונות פתאל; אורי שנבל - מנכ''ל סקול ישראל ו (מימין לשמאל): יעקב הרטמן - נשיא ארצי סקול ישראל ובעלים מלון הרטמן טבריה; דוד פתאל - מנכ''ל ובעלים רשת מלונות פתאל; אורי שנבל - מנכ''ל סקול ישראל ו
ארגון סקול תל אביב קיבץ הבוקר (רביעי) מנהלים בכירים מעולם התיירות והנסיעות במסגרת מפגש תקופתי שנועד להחליף רשמים וליצור הווי חברתי ומקצועי בענף. על הפן המקצועי אחראי היה דוד פתאל, בעלים ומנכ''ל רשת מלונות פתאל, שהירצה במלון הרודס ת''א, בפני הנוכחים במשך כחצי שעה, כשהוא מיטיב לשטוח את חזונו רב הפעלים, כזה שהוביל את חברת הניהול שלו תוך 20 שנה לאחת ההצלחות הישראליות הגדולות בכל הזמנים כרשת בתי מלון הגדולה בישראל ואחת המצליחות באירופה עם סדר גודל של 170 מלונות ברחבי היבשת. ''העצה שלי בפני חבריי המבוגרים והצעירים כאחד, היא פשוט ללכת אחר החלום שלכם. זה כמובן תלוי באופי של כל אדם, אבל הרעיון הוא שבמידה ויש לכם דרייב ואתם מאמינים בעצמכם, שום דבר לא יוכל לעצור אתכם. חריצות היא מילת המפתח והיא זו שמסייעת להתקדם בכל תחום בחיים. לשמחתי זכיתי במהלך השנים לקחת אנשים טובים ולתת להם לעבוד, להעניק להם הרגשה שהם מנהלים את העסק, כשגם שגיאות הם חלק מהביזנס''. פתאל שטח גם את סיפורו האישי החל מתפקידו כפקיד קבלה וקצין ביטחון במלון דן כרמל בחיפה ועד כאמור להפיכתו לבעלים של רשת המלונות הגדולה בישראל, אשר אף הונפקה השנה כחברה בורסאית והינה בעלת שווי שוק של 5.8 מיליארד שקלים. סקול הינו ארגון בינלאומי המאגד לתוכו את בכירי תעשיית התיירות בישראל ובעולם. חברי הארגון באים מקרב הדרג הניהולי הבכיר של ענפי התיירות השונים ומתכנסים הן ברמה המקומית הלאומית והן ברמה הבינלאומית באווירה של ידידות ואחווה, תוך ניהול שיחות ודיונים בעלי עניין משותף ויצירת תנאים נוחים ומתאימים לעסקים משותפים בין חברי הארגון. את האירוע הנחה מנכ''ל ארגון סקול ישראל, אורי שנבל, מנכ''ל חברת סנורמה, שנבחר לתפקיד בבחירות האחרונות שהתקיימו לפני כחודשיים. בתפקיד הנשיא הארצי של הארגון מכהן יעקב הרטמן, בעלים ומנכ''ל מלון הרטמן בטבריה. אורי שנבל ציין בפני ''פספורטניוז'' את חשיבות האירוע ואמר: '' המטרה במסגרת ארגון סקול היא לגבש ולאחד את בכירי ענף התיירות והנסיעות מכל התחומים, לרבות מנהלים צעירים. הרצון הוא לקיים אירוע קצר עם מרצים מהשורה הראשונה שיכולים לתת ערך מוסף למשתתפים. מי שהגיע נהנה וצבר הרבה ידע חשוב. צירפנו בזכות האירוע 10 חברים חדשים לארגון והיד עוד נטויה''. בין בכירי הענף שנצפו באירוע ונהנו מהרצאתו של פתאל היו: גדעון טהלר – מנכ''ל טל תעופה, חני סובול – מנכ''לית התאחדות סוכני הנסיעות, גדי מור – מנכ''ל אמדאוס, לואיזה ורקאלס – מנכ''לית לשכת התיירות הקפריסאית בישראל, רומי גורדינסקי - התאחדות המלונות, אביה מזרחי-מגן – מנכ''לית רשת פתאל, יעקב סודרי – מנהל פיתוח עסקי פתאל, רפי שלף – לשכת מארגני תיירות נכנסת, שחר בן מנחם – מנכ''ל רימון טיולים, רענן בן בסט – מנכ''ל החברה הגיאוגרפית ועוד רבים טובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: