אא

מרכז תיירות חדש: גרמניה טרוול סנטר

חברת טל תעופה המייצגת בישראל את חברת התעופה גרמניה איירליינס משיקה מרכז ייחודי לתיירות וטיסות לגרמניה. גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה: "במרכז החדש נמליץ על חבילות ייעודיות ליעדים שונים בגרמניה, במיוחד אלו הפחות מוכרים לקהל הישראלי"

ברלין ברלין

גרמניה טרוול סנטר, מרכז חדש לתיירות ולטיסות לגרמניה הושק בימים האחרונים על ידי  חברת טל תעופה המייצגת בישראל את גרמניה איירליינס.

המרכז יתמקד בפיתוח וקידום תנועת התיירות מישראל לגרמניה בדגש על כל יעדי גרמניה איירליינס המכסים למעשה את כל שטחה של גרמניה מצפון לדרום: המבורג, ברלין, דיסלדורף ונירנברג. המרכז החדש יציע לקהל הנוסעים הישראלי, רעיונות ייחודיים עם טיסות ישירות ליעדים בגרמניה, כמו גם שירותי השכרת רכב וכרטיסי רכבת לכל רחבי גרמניה. ההמלצות יכללו אירועים מוזיקליים מובילים ביניהם קונצרטים ואופרות, חלקם בלעדיים לגרמניה טרוול סנטר. גרמניה טרוול סנטר תבנה גם חבילות עיר ליעדי גרמניה איירליינס, בתאריכים נבחרים, לצד טיולי משפחות עם פעילויות אקטיביות בכל רחבי גרמניה. נירנברג. צילום 123rf   גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה: "אנו שמחים להשיק את המרכז החדש אשר במסגרתו נמליץ על חבילות ייחודיות, ייעודיות ואטרקטיביות ליעדים שונים בגרמניה, במיוחד אלו הפחות מוכרים לקהל הישראלי, בשילוב טיסות גרמניה איירליינס הישירות והמגוונות. ניסיוננו והיכרותנו הקרובה עם היעדים ברחבי גרמניה, יאפשרו לנו לבנות מוצרים איכותיים שיענו על הביקוש הרב והגובר לטיולים אחרים בגרמניה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: