NY
LONDON
BEIJING

שומרים על קשר: אירוע פתיחת עונת השייט של גולדן טורס

חברת גולדן טורס קיימה מפגש בשיתוף חברת נורווג'יאן עם סוכני נסיעות ייעודיים. המטרה: חשיפת מוצרי השייט אותם משווקת החברה. מנהל השיווק, רמי מלין: "גידול של 5 אחוזים במספר הישראלים הבוחרים בחופשת שייט לעומת אשתקד''

מימין לשמאל: ניק ווילקינסון, מנהל אזור מזה״ת NCL, שרית יוכפז, עיתונאית ורמי מלין, מנהל שיווק גולדן טורס

חברת "גולדן טורס" המשווקת חבילות שייט מזה כעשור, קיימה בשבוע שעבר מפגש עם סוכני נסיעות ובכירים בענף. המטרה: חשיפת מוצרי השייט של החברה והענקת ידע נרחב לקולגות בתחום.

האירוע שהתקיים במסעדת "אלטרנטיב" בתל-אביב כלל התכנסות וארוחת בוקר וכן מצגת של חברת נורוויג'יאן קרוז ליין שהוצגה על ידי מנהל אזור המזה"ת בחברת נורוויגי'אן קרוז ליין, ניק ווילקינסון. האחרון העביר מצגת אודות מוצרי החברה השונים, כאשר בהמשך הציגו אנשי החברה את מוצריהם השונים לשנת 2018.

רמי מלין, מנהל השיווק בחברת "גולדן טורס" מסר כי: "כיום יש יותר פתיחות בקרב קבוצות במגזרים שונים ומגוונים המעוניינים להתנסות בטיולי שייט לעומת העבר. אני שמח לבשר כי יכולותיה של גולדן טורס השתכללו בתחום השייט הן עבור קבוצות והן עבור יחידים במרוצת השנים. צברנו כסוכנות מובילה ידע ויכולות רבות אשר מאפשרות לנו לספק מגוון פתרונות רחב ללקוחותינו. בין השירותים המוצעים על ידנו במסגרת חבילות שייט: סיורי חוף מודרכים בשפה העברית, חבילות ייעודיות עבור קבוצות שומרי מסורת ועוד".

מלין הוסיף להתייחס גם לחשיבות שיתוף הפעולה בין החברה לסוכני הנסיעות: "גולדן טורס רואה בסוכנים שותפים לדרך לכל אורך השנה. אנו רואים חשיבות רבה במפגש הבלתי אמצעי עם קהל הסוכנים לצורך קירובם לנושא השייט והעברת מידע בכל המישורים הקשורים על מנת לייעל ולפשט את פעילותם מול החברה".

בין המשתתפים באירוע: ניק ווילקינסון (סגן מנהל נורוויג'יאן קרוז ליין ומנהל אזור המזה"ת בחברה); יהושע וידהורן (מנכ"ל גולדן טורס); אייל סולומון (נציג נורוויגי'אן קרוז ליין בישראל); חנוך שגב (מנהל קשרי לקוחות גולדן טורס) וסוכנים נבחרים.